Wraz z końcem grudnia 2011 roku liczba klientów Vectry przekroczyła 800 tysięcy. Jednak nie każdy właściciel gospodarstwa domowego mający możliwości techniczne, by korzystać z usług firmy, jest nimi zainteresowany.
Według Vectry podany wyżej wynik został osiągnięty dzięki konsekwentnej realizacji hasła „Dajemy więcej”, zgodnie z którym usługi firmy mają wyróżniać się na tle konkurencji.
Jeśli wziąć pod uwagę rynek telewizji, Vectra pod koniec 2011 roku docierała do 600 tys. gospodarstw domowych, gdzie z jej usług korzystała nieco ponad połowa mieszkańców (385 960 abonentów telewizji cyfrowej lub 382 763 telewizji analogowej). Oznacza to, że robi to więcej niż połowa gospodarstw domowych dysponujących możliwościami technicznymi do korzystania z usług Vectry.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.