Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Użytkownicy Wirtualnej Polski wybrali Człowieka Roku 2009

06-03-2010, 00:47

Bogdan Wenta, uważany za jednego z najwybitniejszych polskich trenerów piłki ręcznej, otrzymał 24% z blisko 50 tysięcy głosów oddanych przez internautów w plebiscycie „Człowiek Roku Wirtualnej Polski”. Kolejne miejsce zajęły Anna Dymna (22% głosów) i Justyna Kowalczyk (9%).

Wszystkich kandydatów biorących udział w plebiscycie wytypowali użytkownicy Wirtualnej Polski. W drugim etapie konkursu spośród 10 najpopularniejszych nominacji wskazali osobę, która - ich zdaniem - postawą i działaniem najbardziej zasługuje na tytuł Człowieka Roku 2009. Zwycięzca, Bogdan Wenta, który szkoli obecnie zawodników reprezentacji Polski oraz kieleckiego klubu Vive Targi Kielce, to zdaniem użytkowników „profesjonalista”, „świetny trener, oddany swojej drużynie”, „sympatyczny człowiek, obdarzony wielką charyzmą, walczący o czystość i obiektywizm w sporcie”.

>> Czytaj także: Najlepsze polskie blogi 2009 roku

Co ciekawe, w tej edycji plebiscytu poza podium znaleźli się politycy. Po 8% głosów zdobyli Lech Kaczyński, Donald Tusk i Mariusz Kamiński, co uplasowało ich na czwartej pozycji obok... Jerzego Owsiaka. W tym roku internauci Wirtualnej Polski wybrali osobę publiczną niezwiązaną z polityką, za to taką, która może wykazać się konkretnymi osiągnięciami - komentuje Krzysztof Cibor, Kierownik Działu Serwisów Informacyjnych WP.

Bogdan Wenta nie jest pierwszym sportowcem, który został uhonorowany przez internautów WP. W 2006 tytuł zdobył Raul Lozano, a w 2004 - Otylia Jędrzejczak. Ponadto w ubiegłych latach tytuł Człowieka Roku Wirtualnej Polski został przyznany: Januszowi Palikotowi (2008), Władysławowi Bartoszewskiemu (2007) oraz Donaldowi Tuskowi (2005).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *