Usługa mojeID, opracowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową we współpracy z PKO Bankiem Polskim, pozwala na zdalne potwierdzanie tożsamości. Dzięki rozwiązaniu użytkownik zyskuje łatwy dostęp do usług online. Wszystko bez konieczności zapamiętywania i wpisywania kolejnych loginów i haseł do różnych serwisów.
reklama
W praktyce mojeID pozwala na przeniesienie do cyfrowego świata tych usług, które do tej pory wymagały osobistej wizyty w punkcie obsługi lub umawiania się z kurierem.
PKO Bank Polski, jako pierwszy dostawca e-Tożsamości, umożliwił swoim klientom skorzystanie z usługi mojeID, a PGNiG Obrót Detaliczny jest pierwszym podmiotem komercyjnym, który dołączył do mojeID jako dostawca usług.
e-Tożsamość to środek identyfikacji elektronicznej wydawany przez bank. Składa się z zestawu danych, które będą potwierdzać online tożsamość użytkownika. Pozwoli to na zdalne korzystanie z usług, które do tej pory wymagały wizyty w punkcie obsługi klienta. Dzięki e-Tożsamości klienci mogą podpisać umowę z PGNiG na dostawę gazu w internetowym biurze obsługi klienta.
Jak to działa? Klient, chcąc zawrzeć nową umowę dostarczania paliwa gazowego, zostaje przekierowany na stronę serwisu iPKO by potwierdzić swoją tożsamość. W konsekwencji wszystkie formalności związane z podpisaniem umowy z PGNiG będą realizowane w pełni zdalnie, bez konieczności wizyty klienta w punkcie obsługi oraz bez przesyłania dodatkowych dokumentów. Obsługa umowy zawartej w ten sposób będzie realizowana w całości poprzez serwis samoobsługowy.
Źródło: PKO Bank Polski
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|