Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

UPC Polska: Podsumowanie I kwartału 2009 r.

15-05-2009, 20:05

Wzrost prędkości usługi internetowej do 30 Mb/s przy zmniejszeniu kosztów za nią oraz sprzedaż usług szerokopasmowego internetu 22,5 tysiącom klientów - takie wyniki ogłosiła UPC Polska. W tym roku planowane jest wdrożenie usługi wideo na żądanie.

robot sprzątający

reklama


UPC Polska ma 410 500 klientów szerokopasmowego internetu, 155 600 klientów usług telefonicznych, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, w tym 122 600 telewizji cyfrowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

W ciągu pierwszego kwartału 2009 r. firma sprzedała 22 500 usług szerokopasmowego dostępu do sieci. Największy wzrost odnotowano w liczbie abonentów telewizji cyfrowej.

Ostatnio operator zwiększył prędkość usług internetowych do 30 Mb/s przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. W pozostałych usługach prędkość usług rosła wraz z ceną za nie. W tym roku planowane jest również wdrożenie usługi wideo na żądanie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: UPC



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E