Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

UPC Polska: Podsumowanie I kwartału 2009 r.

15-05-2009, 20:05

Wzrost prędkości usługi internetowej do 30 Mb/s przy zmniejszeniu kosztów za nią oraz sprzedaż usług szerokopasmowego internetu 22,5 tysiącom klientów - takie wyniki ogłosiła UPC Polska. W tym roku planowane jest wdrożenie usługi wideo na żądanie.

UPC Polska ma 410 500 klientów szerokopasmowego internetu, 155 600 klientów usług telefonicznych, ponad milion klientów analogowej telewizji kablowej, w tym 122 600 telewizji cyfrowej. W zasięgu szerokopasmowych sieci UPC znajdują się 2 miliony gospodarstw domowych w Polsce.

W ciągu pierwszego kwartału 2009 r. firma sprzedała 22 500 usług szerokopasmowego dostępu do sieci. Największy wzrost odnotowano w liczbie abonentów telewizji cyfrowej.

Ostatnio operator zwiększył prędkość usług internetowych do 30 Mb/s przy jednoczesnej obniżce ceny za tę usługę. W pozostałych usługach prędkość usług rosła wraz z ceną za nie. W tym roku planowane jest również wdrożenie usługi wideo na żądanie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: UPC