Firma podsumowała rok 2010. Dzięki zwiększaniu liczby dostępnych usług i oferowaniu usług w pakietach UPC Polska ma obecnie już blisko 1,1 mln klientów. Co ważne, we wszystkich segmentach następuje wzrost.
reklama
UPC Polska rok 2010 może zaliczyć do zdecydowanie udanych. Firmie udało się zanotować wzrost liczby klientów we wszystkich segmentach usług cyfrowych. Na koniec zeszłego roku miała ona łącznie 1.096.400 klientów, którzy korzystali z 1,77 mln usług (klienci mogą bowiem mieć więcej niż jedną usługę). W ciągu roku ich liczba wzrosła o 6,5 proc.
W segmencie telewizji analogowej i cyfrowej UPC Polska zanotowała największy wzrost liczby klientów - 141.320. Systematycznie zmieniają się proporcje liczby abonentów telewizji analogowej i cyfrowej. Z tej pierwszej korzysta obecnie 650,3 tys. osób, podczas gdy z drugiej już 370,7 tys. (w ciągu roku uległa ona zwiększeniu o 61,6 proc.). Wzrost nie byłby zapewne tak wysoki, gdyby nie poszerzenie oferty o 21 kanałów, a także dodanie nowych funkcjonalności.
524,6 tys. osób korzystało na koniec zeszłego roku z dostępu do internetu szerokopasmowego zapewnianego przez UPC Fiber Polska. W ciągu roku zwiększyła się ona o 13,8 proc. Było to możliwe dzięki inwestycjom, jakie firma prowadziła, co pozwoliło zwiększyć zasięg jej usług. Operator oferuje obecnie internet o prędkości nawet 120 Mbps, w zasięgu usługi jest 1,3 mln gospodarstw domowych. UPC chwali się, że nowi klienci najczęściej wybierają prędkość 25 Mbps, czyli znacznie wyższą niż w przypadku Telekomunikacji Polskiej czy Netii.
Podobnie jak ma to miejsce w przypadku operatorów alternatywnych, także i UPC Polska odnotowuje wzrost liczby klientów usług głosowych. Na koniec 2010 roku wyniosła ona 224.500 i była o ponad 40,5 tys. wyższa niż rok wcześniej (przeszło 22-procentowy wzrost).
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*