Uber działa w Polsce od 2015 roku. Początkowo aplikacja łączyła ze sobą kierowców i pasażerów. W 2017 roku firma poszerzyła swoje polskie portfolio o Uber Eats - platformę, za pomocą której można zamówić jedzenie z dowozem. Kolejną inwestycją było centrum badań i rozwoju rowerów Jump w Krakowie. Teraz nadszedł czas na wprowadzenie Uber Freight.
reklama
Uber Freight łączy przewoźników ze spedytorami, oferując ceny ustalane z góry, szybkie płatności i możliwość zarezerwowania przewozu ładunku za pomocą jednego kliknięcia. Spedytorzy otrzymują dostęp do sieci przewoźników oraz możliwość monitorowania przewozu ładunku w czasie rzeczywistym.
Polska jest łakomym kąskiem, albowiem jest to drugi co do wielkości rynek zbytu dla przedsiębiorstw transportowych w Europie. W branży logistycznej zatrudnionych jest około 300 tys. osób. Jednakże zdaniem przedstawicieli Ubera polski sektor transportowy jest rozdrobniony i zdominowany przez małych przewoźników. Podobnie jak na innych rynkach ich największym wyzwaniem jest utrzymanie płynności biznesu. Uber Freight ma im zaoferować efektywniejsze zarządzanie transportem i planowanie kursów.
„Bardzo cieszymy się, że dzięki wprowadzeniu Uber Freight w jeszcze większym stopniu możemy podkreślić naszą obecność w Polsce. Platforma Uber Freight pomaga przewoźnikom łączyć się ze spedytorami - niezależnie od wielkości biznesu” – powiedział Daniel Buczkowski, dyrektor ds. ekspansji Uber Freight na rynkach europejskich.
Uber działa globalnie i w ten sam sposób podchodzi do rozwoju platformy Uber Freight na rynku logistycznym. Rozpoczęta w marcu tego roku ekspansja na rynkach europejskich to pierwszy krok do zwiększenia transparentności w branży. Wraz z rozwojem usługi w Polsce, firma ma zamiar stać się zaufanym partnerem zarówno dla przewoźników, spedytorów, jak i innych uczestników budujących rynek logistyczny w kraju i w Europie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*