Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twitter dodał funkcję publikowania wiadomości na Facebooku

05-09-2011, 13:25

Popularny serwis mikroblogowy otwiera się na konkurenta, a jednocześnie eliminuje konieczność wykorzystywania dodatkowych narzędzi.

Popularność Twittera otworzyła drogę całej gamie narzędzi ułatwiającej jego obsługę, a także próbujących w nieco inny sposób wykorzystać jego model funkcjonowania.

>>Czytaj także: Twitter i Facebook pobiły rekordy popularności w USA

Sonda
Posiadasz konto zarówno na Facebooku jak i Twitterze?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jak zauważył Chad Catacchio, Twitter bez zbędnego rozgłosu dodał funkcję umożliwiającą automatyczne publikowanie wiadomości również na Facebooku. Całość można aktywować, przechodząc do ustawień konta, a następnie w zakładce "Profil" (ang. Profile) wybrać przycisk "Publikuj tweety na Facebooku" (ang. Post your Tweets to Facebook).

Następnym krokiem jest zalogowanie się do Facebooka i nadanie narzędziu Twittera odpowiednich uprawnień. Po zakończeniu całej procedury należy zaznaczyć pole wyboru obok funkcji "Publikuj tweety na Facebooku".

Oczywiście publikowanie wiadomości z Twittera na Facebooku było możliwe już od dawna, jednak internauci musieli w tym celu korzystać z dodatkowych narzędzi. Nowa funkcja jest także dowodem na to, że zespół Twittera nie traktuje witryny Marka Zuckerberga jako bezpośredniej konkurencji na rynku serwisów społecznościowych.

Nowy przycisk w ustawieniach Twittera
fot. - Nowy przycisk w ustawieniach Twittera
Pod koniec ubiegłego tygodnia Twitter zaprezentował użytkownikom zaktualizowane galerie, gdzie zgromadzone są grafiki publikowane w tweetach. Dzięki nowościom internauci mogą szybko dzielić się ze znajomymi nowymi grafikami, a później wygodnie przeglądać obrazki publikowane także w Instagram, Twitpic czy Yfrog.

>>Czytaj także: Dane londyńskich szabrowników trafiają na Twittera


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Twitter, TipDesk