Już w najbliższy czwartek w Krakowie rusza kolejna edycja spotkania środowiska internetowego z branżą turystyczną TravelCamp.
reklama
TravelCamp to prawdopodobnie jedyny w Polsce barcamp adresowany do branży turystycznej i hotelarskiej. Co kwartał przyciąga hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne, agencje interaktywne, specjalistów z zakresu marketingu internetowego. Uczestnicy dzielą się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu, rozmawiają o nowych trendach w e-turystyce, poszukują nowych inspiracji i partnerów biznesowych.
Najbliższa edycja odbędzie się 15 września w Artefakt Cafe w Krakowie. Gościem specjalnym będzie Daniel Dryzek, inwestor domenowy, twórca funduszu domen ddfund.eu i serwisu brokerdomen.pl. Organizatorzy zapraszają do udziału w spotkaniu także autorów nowych startupów turystycznych oraz praktyków, którzy przedstawią ciekawe case studies.
Do tej pory spotkania marketingu internetowego z turystyką odbywały się w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gdańsku. W pięciu edycjach wzięło udział łącznie ok. 500 osób. Z uwagi na rekordową frekwencję w styczniu br. podczas krakowskiej edycji, organizator postanowił ponownie zorganizować TravelCamp w tym mieście.
- O skutecznej komunikacji marketingowej na TravelCampie mówią wyłącznie praktycy. I to oni są magnesem, który przyciąga uczestników na każde spotkanie. Duża frekwencja to także dowód, że branża chce rozmawiać o e-turystyce, chce się spotykać i wymieniać doświadczeniami. Stąd wniosek, że tego typu inicjatywy są potrzebne, mają spory potencjał, poza tym pozwalają na zbliżenie się środowisk turystycznych - mówi Piotr Kasperczak z TravelCamp.
Aby wziąć udział w spotkaniu, należy wypełnić formularz na stronie: travelcamp.pl. Rejestracja jest bezpłatna.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|