Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Tak niebawem zaczną mówić młodzi ludzie. Badania pokazują, że telewizja przestaje ich interesować.

konto firmowe

reklama


Brytyjska firma Ofcom, w swoim raporcie dotyczącym oglądalności telewizji, zanotowała największy spadek popularności tego nośnika informacji wśród młodzieży.

Co trzydziesty nastolatek (w wieku 16-24 lat) nie ogląda telewizji. Popularność telewizji wśród ludzi z przedziału wiekowego 25-34 lata również spada, ale nie tak drastycznie. Spadek zainteresowania telewizją jest o 2% większy niż w 2003 roku.

Co jest głównym rywalem dla telewizora? Internet i gry (o czym pisaliśmy już na łamach DI). Sama telewizja natomiast nie przeobraża się tak dynamicznie, jak chcieliby tego widzowie.

Dla przykładu, brytyjskiej BBC zarzuca się, że na 168 godzin nadawania programu homoseksualiści pokazywani byli jedynie przez 38 minut, z czego przez większość czasu próbowano ich ośmieszać.

Badacze wskazali także na niski poziom kultury, a nawet obraźliwy ton w programach takich jak np. Najsłabsze Ogniwo (wersja brytyjska). Dodatkowo, podkreśla się, że telewidzowie prawie nie mają wpływu na kształtowanie programu, tzw. ramówki.

To wszystko sprawia, że coraz częściej, jako źródło informacji czy rozrywki, młodzież wybiera internet. Tam, sami, dobierając odpowiednie strony WWW, decydują o treści z jaką chcą się zapoznać.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Ustrzelił 500 tys. aukcji

Źródło: BBC