"Telefon do Mamy" doceniony
Autorski projekt Telekomunikacji Polskiej "Telefon do Mamy" wygrał konkurs European SABRE Awards 2006 w kategorii działania prospołeczne. Projekt znalazł się także wśród najlepszych europejskich praktyk biznesowych zakwalifikowanych do "The European MarketPlace on CSR 2006".
reklama
"Telefon do mamy" to autorski projekt TP realizowany od października 2003 roku w ramach programu Telekomunikacja Polska Dzieciom. Polega na zakładaniu w szpitalach kolorowych i przyjaznych dzieciom aparatów telefonicznych, z których korzystają bezpłatnie, dzięki specjalnym kartom telefonicznym dostarczanym przez TP.
Obecnie działa już 1054 telefonów w niemal każdym ze szpitalnych oddziałów dziecięcych w Polsce - informuje TP. Do tej pory dzieci wykorzystały ponad 320 000 darmowych kart telefonicznych i rozmawiały z bliskimi przez ponad 10 mln minut.
SABRE Awards to jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów branży PR. Organizowany jest przez The Holmes Group z Nowego Jorku.
"The European MarketPlace on CSR" jest organizowane przez CSR Europe, sieć organizacji promujących koncepcję odpowiedzialnego biznesu w Europie, zrzeszającą 60 wiodących korporacji międzynarodowych.
W listopadzie 2005 roku "Telefon do Mamy" zdobył główną nagrodę w kategorii społeczna odpowiedzialność firmy w międzynarodowym konkursie Golden World Awards for Excellence in PR.