24 października we Wrocławiu odbędzie się wielkie święto polskiego e-commerce. III edycja Targów eHandlu to nowe branże w katalogu wystawców i mocny wymiar edukacyjny skierowany do wszystkich pasjonatów branży e-commerce.
reklama
Polski rynek e-commerce jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Choć wiele jeszcze mu brakuje, aby dogonić gospodarki takie, jak Wielka Brytania i Niemcy, dynamika wzrostu polskiego e-handlu (na poziomie ok. 30% w 2011 r.) napawa optymizmem, a polscy e-przedsiębiorcy powinni wyzbyć się kompleksów.
W większości europejskich krajów organizowanie targów, które integrują branżę, jest normą od wielu lat, jako przykład weźmy eCommerce Expo w Londynie czy Internet World w Monachium. Takie wydarzenia są nie tylko platformą wymiany doświadczeń na temat produktów i usług dla e-handlu, ale pozwalają nawiązywać cenne biznesowe kontakty. Ktoś mógłby powiedzieć, że branża, która istnieje wyłącznie dzięki internetowi, nie musi spotykać się w tzw. „realu”. Doświadczenie pokazuje jednak coś zgoła innego i dzięki temu doczekaliśmy się wydarzenia, którego bardzo długo w Polsce brakowało.
Miniona edycja Targów eHandlu to 1200 reprezentantów sklepów internetowych w roli zwiedzających i 95 wystawców - dostawców usług i produktów dla handlujących w internecie. Wśród wystawców znalazły się podmioty specjalizujące się m.in. w płatnościach online, logistyce, oprogramowaniu dla sklepów internetowych, komunikacji, a także agencje interaktywne.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczestników, jesienna edycja ukaże nowe oblicze Targów eHandlu. Wśród wielu zmian jedną z najbardziej istotnych jest nowa przestrzeń wystawiennicza. Poznańska „Iglica”, w której zaczynało brakować miejsca dla tak dużej rzeszy wystawców, zostanie zamieniona na wnętrza wrocławskiej Hali Stulecia. Nie zmieni się jednak sprawdzona i doceniona formuła „open space”, która wyróżnia to wydarzenie na tle innych.
Podczas tej edycji założeniem jest wzmocnienie wymiaru edukacyjnego Targów e-Handlu. Korzystając z doświadczenia Fundacji Polak 2.0, która od 2010 roku organizuje spotkania ShopCamp, uczestnicy Targów eHandlu będą mieli okazję wziąć udział w tematycznych warsztatach poświęconych m.in. specjalistycznej wiedzy z zakresu konwersji.
Warsztaty „W biznesie” przeznaczone są dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat e-commerce. Wśród ekspertów, którzy przeprowadzą warsztaty, znajdą się: Paweł Ogonowski (Conversion), Eryk Orłowski (Offline.pl), Maciej Budzich (Mediafun), Paweł Sala (FreshMail).
Targom eHandlu będzie też towarzyszyć gala przyznania Ekomersów - pierwszych wyróżnień dla najlepszych produktów i usług, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. O tym, kto otrzyma Ekomersy, zadecydują internauci. Konkurs odbywa się w kilku etapach. Do 31 sierpnia można zgłaszać swoich kandydatów do nagrody w sześciu kategoriach.
Targi eHandlu odbędą się 24 października 2012 w Hali Stulecia we Wrocławiu. Więcej informacji można znaleźć na oficjalnej stronie wydarzenia: targiehandlu.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
iPhone kopią pomysłu Sony - historia Samsunga tak mądra, jak roszczenia Apple
|
|
|
|
|
|