Wirtualna Polska weszła na rynek porównywarek cen z serwisem Tanio.pl, który ma ułatwić użytkownikom witryny wyszukanie i zakup potrzebnych artykułów.
reklama
W bazie Tanio.pl w momencie uruchomienia zgromadzono 1200 sklepów i blisko 3 miliony ofert. Produkty podzielono na 18 głównych kategorii (AGD – Dom i ogród, Moda i dodatki, Komputery, Dla dzieci itd.), z których każda zawiera do kilkunastu bardziej szczegółowych.
Istnieje możliwość sortowania produktów według nazwy, ceny i liczby sklepów, w których są one dostępne. Internauta może porównać konkretną rzecz z podobnymi, w niższej lub wyższej cenie. Wprowadzono też dodatkowe filtry powiązane ze specyfikacją techniczną produktów (np. według ilości cali w telewizorach LCD, pikseli w aparatach cyfrowych itd.).
:[IMG-86c08]: - W porównywarce zastosowano system geolokalizacji, który umożliwia odnalezienie na mapie sklepu najbliżej miejsca zamieszkania. Natomiast system ocen użytkowników, dotyczący zarówno marketów, jak i produktów, powinien ułatwić podjęcie decyzji, gdzie zrobić zakupy. Opinie i komentarze mogą dotyczyć produktów i poziomu satysfakcji z kontaktu ze sklepami – mówi Jarosław Ruciński, kierownik projektu.
Witryna zawiera także poradniki zakupowe (w tym poradnik fotograficzny, jubilerski, budowlany i inne). Podobną rolę pełni dział "Pomysły na prezenty" ułatwiający wybór upominku. Porównywarka Tanio.pl powiązana jest także z serwisami tematycznymi WP.
Serwis został dostosowany do telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. Użytkownik tych urządzeń może sprawdzić i porównać, w jakim przedziale cenowym dany produkt dostępny jest w sklepach online.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*