Podobnie jak jeszcze kilkanaście miesięcy temu każda firma chciała mieć swojego netbooka, tak obecnie wszyscy skupiają się na udostępnieniu własnych tabletów.
reklama
Nie bez znaczenia był w tym przypadku ogromny sukces Apple, który pokazał, że zapotrzebowanie na tego typu urządzenia jest ogromne. Lenovo nie bagatelizuje jednak zagrożenia ze strony konkurencji, dlatego "LePad" zadebiutuje w pierwszej kolejności na rynku chińskim, gdzie iPad jeszcze oficjalnie się nie pojawił.
Sercem urządzenia będzie typowo mobilny i lekki system Android przygotowany przez Google. Oczywiście ma on obsługiwać pocztę e-mail oraz umożliwiać wygodne przeglądanie internetu. Warto zauważyć, iż nie jest to pierwsze urządzenie Lenovo tego typu.
Już w styczniu na targach CES zaprezentowano U1 Hybrid oraz smartbooka Skylight. Przenośne maszyny wykorzystywały początkowo stworzoną przez Lenovo dystrybucję Linuksa, jednak oba zostały ostatecznie wyposażone w Androida, który posiada lepsze wsparcie ze strony społeczności (choć z technicznego punktu widzenia także jest Linuksem).
Na początku tego miesiąca Liu Chuanzhi z Lenovo wspomniał, że Steve Jobs traci olbrzymią szansę, nie sprzedając swoich tabletów w Chinach. Gdyby Apple włożyło tyle samo pracy w chińskiego konsumenta, co my, mielibyśmy poważne problemy - dodał Chuanzhi.
Rynek tabletów staje się coraz ciekawszy, a szacunki, które mówią o tym, że Apple zarobiło na swoim iPadzie już ponad 2 miliardy dolarów tylko podkręcają tempo zabiegania informatycznych gigantów o nowych użytkowników. Walki o ten wzrastający rynek nie odmówił sobie ostatnio nawet Microsoft, którego Windows 7 jest zdecydowanie cięższy od Androida projektowanego dla telefonów.
Wspomnianego netbooka Lenovo U1 Hybrid możecie zobaczyć poniżej:
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|