W ramach międzynarodowego konkursu Global Online Marketing Academic Challenge zespoły studenckie przygotowują rozwiązania dla konkretnych firm. Tym razem zwycięski projekt stworzyli studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu pod czujnym okiem akademickiego opiekuna.
reklama
Zespół poznańskich studentów przygotował i przeprowadził trwającą trzy tygodnie kampanię marketingową online dla firmy, oferującej platformę aukcyjną umożliwiającą w czasie rzeczywistym licytowanie cen energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Podczas konkursu studenci przygotowali m.in. raporty: Pre-Campaign, Post-Campaign oraz Google Data Studio.
W skład zwycięskiego zespołu weszli kapitan - Mateusz Halicki z UEP oraz Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa z UAM. Opiekunem zespołu jest dr Wojciech Czart (UAM). W poprzedniej rundzie drużyna okazała się też najlepszą w Europie i tym samym zakwalifikowała się do rundy finałowej, której wyniki ogłoszono w nocy z 17 na 18 września.
W tym roku w konkursie GOMAC mogli wziąć udział tylko studenci pod opieką profesorów zrzeszonych w społeczności Global Online Marketing Academics (GOMA). Członkami GOMA jest ponad stu profesorów marketingu internetowego i technologii online z całego świata, m.in. członków Google OMC Global Academic Panel oraz profesorów z GOMC Academics. W GOMAC 2018 wzięli udział studenci z najlepszych uniwersytetów, którzy w poprzednich latach zajmowali pierwsze pozycje w świecie i regionie, w finałowym Top 5, czy półfinałowym Top 15 GOMC.
Kolejni poznańscy studenci rozpoczęli już przygotowania do następnej edycji konkursu - poprowadzą kampanię online dla niemieckiej firmy, oferującej system rezerwacji noclegów dla pracowników.
Źródło: PAP, UAM
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|