Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Straty Groupona większe niż początkowo podawano

03-04-2012, 10:47

Popularny serwis umożliwiający dokonywanie zakupów grupowych po raz kolejny rozczarował akcjonariuszy. Groupon musiał ponownie wyliczyć straty za ostatni kwartał, które okazały się większe, niż początkowo podawano.

Ernst & Young dokonujące audytu Groupona nazwało błąd firmy "poważną słabością w wewnętrznej kontroli". Problem jest o tyle poważny, że pojawia się w momencie, gdy internetowej korporacji zależy na zbudowaniu wiarygodnej marki wśród inwestorów na Wall Street.

Czytaj także: RIM: Nie wycofujemy się z rynku konsumenckiego

Podczas swojej półrocznej historii na giełdzie Groupon już trzykrotnie musiał zmieniać dane w księgach finansowych. Niestety za każdym razem niekorzystnie zaskakiwał przy tym akcjonariuszy, którzy szczególnie ostatnio wyprzedają lawinowo walory internetowej korporacji.

Na początku tego tygodnia Groupon poinformował o kolejnej korekcie, która pokazała, że przychody firmy w pierwszym kwartale były o 14,3 miliona dolarów niższe, niż wcześniej podawano. Powiększyły się również straty, które według nowych wyliczeń sięgają 22,6 milionów dolarów. Łącznie zatem Groupon zakończył kwartał z ponad 60 milionami dolarów pod kreską.

Akcjonariusze spółki wydają się bardzo zawiedzeni kolejnymi negatywnymi informacjami płynącymi z firmy. Podczas poniedziałkowej sesji walory Groupona staniały aż o 16,89%, osiągając cenę 15,35 dolara za akcję - to najniższy wynik od końca listopada ubiegłego roku. Wygląda na to, że realizacja optymistycznych planów firmy może być trudniejsza, niż początkowo przewidywano.

Czytaj także: Sega prognozuje straty i wstrzymuje rozwój gier


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *