Pandemia koronawirusa doprowadziła do całkowitej zmiany rynku sprzedaży nowych samochodów. Zmiana ta nastąpiła niemal z dnia na dzień, wywracając do góry nogami niemal wszystkie procedury i sposoby funkcjonowania tradycyjnego rynku motoryzacyjnego w Polsce.
Wprowadzenie reżimu sanitarnego, obostrzeń i znaczących ograniczeń, cykliczne ich luzowanie oraz ponowne dokręcanie sprawiło, że zakup nowego samochodu w salonie stał się dla konsumentów mało atrakcyjny. Zwłaszcza że obecnie klienci mogą wygodnie i bez wychodzenia z domu dokonać e-prezentacji pojazdu oraz dopełnić wszelkich formalności związanych z zakupem auta.
Początkowo salony ograniczały liczbę pracowników i klientów w salonach, skracały godziny pracy oraz metodycznie dostosowywały się do nagle zastanej sytuacji gospodarczej. Obecnie jednak, gdy pandemiczna rzeczywistość uległa swego rodzaju unormowaniu, niemal wszyscy dealerzy przenieśli sprzedaż całkowicie do sieci.
Obecnie w sieci aktywnie sprzedają nowe samochody między innymi takie marki jak: Skoda, Lexus, Toyota oraz Volkswagen. Sprzedaż i obsługę klientów do sieci przenieśli również krajowi dealerzy – m.in. dealer Volkswagen Krotoski Nadarzyn.
Jak działają internetowi dealerzy aut? Dzięki dostosowaniu swoich witryn oraz zaimplementowaniu nowoczesnego oprogramowania salony sprzedaży umożliwiły przeglądanie, konfigurowanie i zakup samochodu całkowicie online, bez wychodzenia z domu. Wystarczy przejść do odpowiednich opcji wyświetlanych na stronie oraz przejść przez cały proces wskazany przez witrynę. Oczywiście proces konfiguracji i zakupu samochodu różni się w zależności od marki i jej dealera, niemniej w większości sprowadza się do takich samych rozwiązań i modelu działania.
Jedną z częściej stosowanych opcji są wideo konferencje ze sprzedawcami. Wystarczy połączyć się z odpowiednim sprzedawcą lub opiekunem klienta i odbyć z nim rozmowę, w ramach której pracownik salonu zaprezentuje nam auto, skonfiguruje samochód wedle naszych potrzeb oraz dopełni wszelkich czynności związanych z transakcją i finansowaniem pojazdu.
Gotowe dokumenty sporządzone podczas e-wizyty w salonie udostępniane są klientowi celem weryfikacji. Tak wykonana umowa kupna-sprzedaży nowego samochodu zostaje następnie przesłana do klienta kurierem, a auto może być dostarczone pod adres wskazany przez nabywcę.
Dzięki nowoczesnym technologiom i rozwiązaniom dostarczanym przez dealerów, zakup auta online jest tak samo prosty, wygodny i bezpieczny, jak zakup ubrań czy produktów RTV i AGD – a nawet łatwiejszy. Dealerzy robią wszystko, aby pomóc klientom zdalnie wybrać, dobrać, sfinansować i nabyć nowego Volkswagena.
Po odnalezieniu interesującego Cię samochodu i skonfigurowaniu go skontaktuje się z Tobą doradca, który dopracuje wszelkie szczegóły oferty i symulacji finansowej, a nabyte auto przyjedzie na lawecie wprost pod Twój dom.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|