Spożywczy blog

03-04-2006, 13:57

Blogi biznesowe zyskują w Polsce coraz większą popularność. Niedawno ruszył dziennik prowadzony przez pracowników firmy zajmującej się produkcją żywności - blog FRoSTY.

Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach.

"Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami" - czytamy w komunikacie prasowym. Jak jednak zapewniają jego twórcy wpisy nie są moderowane, ani kontrolowane przez dyrekcję, czy agencję reklamową.

Firma zdecydowała się na uruchomienie bloga z prostego powodu: blogi zapewniają szybką i skuteczną komunikację z całą masą odbiorców firmy i nie jest to tylko komunikacja jednostronna.

Pomimo wyraźnie zdefiniowanej branży firmy, twórcy bloga zapewniają, że poruszana na nim tematyka będzie szeroka i każdy znajdzie tam coś interesującego.

Życzymy zatem owocnych wpisów i smacznego :-)

Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
Tematy pokrewne:  

tag blogi firmowe
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Wrzesień 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930