Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Blogi biznesowe zyskują w Polsce coraz większą popularność. Niedawno ruszył dziennik prowadzony przez pracowników firmy zajmującej się produkcją żywności - blog FRoSTY.

Osoby zatrudnione w różnych działach firmy (marketingu, handlowym, księgowości, produkcji, personalnym, i in.) piszą w nim o swojej codziennej pracy, problemach, sukcesach i niepowodzeniach.

"Zasadniczym celem blogu FRoSTY jest budowanie zaufania i bliskich relacji z naszymi konsumentami" - czytamy w komunikacie prasowym. Jak jednak zapewniają jego twórcy wpisy nie są moderowane, ani kontrolowane przez dyrekcję, czy agencję reklamową.

Firma zdecydowała się na uruchomienie bloga z prostego powodu: blogi zapewniają szybką i skuteczną komunikację z całą masą odbiorców firmy i nie jest to tylko komunikacja jednostronna.

Pomimo wyraźnie zdefiniowanej branży firmy, twórcy bloga zapewniają, że poruszana na nim tematyka będzie szeroka i każdy znajdzie tam coś interesującego.

Życzymy zatem owocnych wpisów i smacznego :-)

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *