Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Spotkanie blogujących rzeczników Orange i Play

25-09-2009, 20:40

Blog to narzędzie pozwalające nadążyć za przekłamaniem lub fałszywymi informacjami, twierdzą blogujący rzecznicy prasowi sieci Orange i Play - Wojciech Jabczyński i Marcin Gruszka. Do konfrontacji doszło podczas wrześniowego spotkania Poznań PR, które poświęcone było znaczeniu prowadzenia bloga korporacyjnego.

robot sprzątający

reklama


W połowie września, w pubie Someplace Else poznańskiego Sheratona spotkało się dwóch blogerów - Wojciech Jabczyński i Marcin Gruszka, rzecznicy polskich firm telekomunikacyjnych Orange i Play. Spotkanie upłynęło w formie konfrontacji zaproszonych gości.

Obaj Panowie zgodnie stwierdzili, że blog jest narzędziem pozwalającym nadążyć za przekłamaniem lub fałszywymi informacjami. Poprzez blog wiele rzeczy można wytłumaczyć w sobotę o 23, kiedy cała komunikacja kryzysowa odpoczywa i śpi - mówił Jabczyński, który pisze firmowego bloga samodzielnie.

Pisanie bloga korporacyjnego wiąże się nie tylko z dużym zaangażowaniem, ale również z pracą sztabu specjalistów. Marcinowi przy pisaniu bloga pomaga Albert (ksywka Peszek) oraz Ewa Sankowska, której rzecznik dyktuje czasem wpisy przez telefon.

Blogerom zwykle nie podoba się, gdy ktoś próbuje ingerować w ich treści. Mam to szczęście, że moimi bezpośrednimi przełożonymi są anglojęzyczni prezesi, którzy nie mogą czytać na bieżąco tego, co piszę – powiedział Marcin Gruszka. - Rzadko muszę korzystać z rekomendacji któregoś z członków zarządu. Tylko w przypadku spraw strategicznych, np. w sytuacji próby wyjaśnienia sprawy dotyczącej problemów z przenoszeniem numerów z Play do Plusa - dodał.

Nie wszyscy jednak mają tyle szczęścia, by cieszyć się pełną wolnością słowa i poruszanej tematyki na blogu. My, w porównaniu do Play, jesteśmy spółką giełdową i są sprawy, o których nie mogę pisać, jeśli nie chcę iść do pośredniaka szukać pracy – tłumaczył Jabczyński.

Poznań PR to inicjatywa mająca na celu integrację poznańskiego środowiska osób zajmujących się szeroko pojęta komunikacją. Organizatorem spotkań jest Agencja Płodni.com.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E