Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Spółka INFORNEXT.pl zmienia nazwę na Next.pl

28-07-2011, 18:52

Zmiana nazwy ma być kolejnym krokiem na drodze do usystematyzowania oferty internetowej Grupy Next Infor.

robot sprzątający

reklama


W ramach Grupy Next Infor można wyróżnić serwisy skierowane do profesjonalistów w firmach, wydawane przez spółki INFOR Biznes i INFOR Ekspert, oraz serwisy lifestylowe, przeznaczone dla indywidualnych użytkowników, wydawane przez Next.pl. Są wśród nich 4 duże witryny (Wieszjak.pl, Gotujmy.pl, Rynekmedyczny.pl i Commed.pl) oraz kilka mniejszych, które łącznie generują około 3,15 mln realnych użytkowników i mogą pochwalić się dynamiką wzrostu w skali roku na poziomie blisko 70%.

– Nasz sukces oparty jest na współpracy zdalnej z ponad 500 ekspertami, outsourcowaniem usług i wsparciem kilkudziesięciu redaktorów zewnętrznych – mówi Piotr Łuczak, prezes Next.pl. Spółka pracuje nad kolejnymi serwisami mającymi umocnić jej pozycję w obszarze poradnictwa internetowego.

Grupa Next Infor jako całość w majowym zestawieniu PBI/Gemius Megapanel zajęła 17 pozycję wśród największych witryn w Polsce. Uzyskała 4.840.085 realnych użytkowników, co stanowi wzrost o ponad 15% w porównaniu do maja 2010 r.

>> Czytaj także: Megapanel, maj 2011: społeczności - z wyjątkiem Facebooka - tracą użytkowników


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E