Kolejna konferencja z cyklu Social Media Day będzie poświęcona organizacjom non-profit w mediach społecznościowych. Spotkanie z przedstawicielami znanych organizacji pozarządowych już 7 kwietnia we Wrocławiu.
- Rozdawanie nagród i promocje cenowe angażują użytkowników social media na krótki czas. To, co przemawia do ludzi, to przede wszystkim idee – mówi Szymon Sikorski, szef Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i wykładowca Uniwersytetu Wrocławskiego.
Serwisy społecznościowe ułatwiają popieranie idei, które uznajemy za słuszne. A dzięki społecznemu dowodowi słuszności włączają się w to nasi znajomi. Ten mechanizm wykorzystują już największe polskie NGO-sy: Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Hospicyjna czy Helsińska Fundacja Praw Człowieka – ich przedstawiciele opowiedzą o wkomponowaniu serwisów społecznościowych w całokształt strategii komunikacyjnej.
Podczas konferencji Michał Juda z agencji Filemon&Baucis opowie o kulisach powstawania aplikacji WOŚP na Facebooku i zdradzi przepis na sukces aplikacji dla organizacji non-profit. O możliwości wykorzystania NK opowie rzeczniczka tego serwisu - Joanna Gajewska. Specjaliści od fundraisingu podzielą się tajnikami skutecznego zastosowania social media w zakresie gromadzenia funduszy. Nie zabraknie też Pawła Jarco z Los Brandos – agencji, której jednym z ostatnich dzieł jest CliniCity – przeboju w świecie social gamingu i gry, która na polskim Facebooku pobiła FarmVille.
Poprzednie konferencje z cyklu Social Media Day były poświęcone blogom firmowym (finał konkursu na najlepszego bloga firmowego organizowany przez Dominika Kaznowskiego) i polityce (we współpracy z Igorem Janke i z udziałem Rafała Dutkiewicza).
Konferencja odbędzie się 7 kwietnia 2011 o godz.17.00 w Sali Wielkiej Zachodniej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej przy ul. Joliot-Curie 15 we Wrocławiu. Więcej na stronie: socialmediaday.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|