Jedna z firm dostarczająca program ochrony urządzeń mobilnych, przedstawiła bilans napraw zrealizowanych podczas wakacji. Polacy podczas urlopów niszczyli swoje telefony średnio co minutę!
reklama
Jak wynika z bilansu firmy DigitalCare, w podczas wakacji przyjęto aż 60 tys. zgłoszeń uszkodzeń smartfonów, a koszt najdroższej naprawy przekroczył 3 tys. zł.
96% Polaków zabezpiecza swoje smartfony przed uszkodzeniami - niemal 2/3 używa w tym celu szkła ochronnego na wyświetlacz oraz etui. Jak się okazuje, stosowane zabezpieczenia nie są skuteczne - prawie połowa badanych deklaruje, iż ich smartfon został w przeszłości uszkodzony lub zalany. W czasie wakacji urządzenia mobilne są szczególnie narażone na uszkodzenia. 82% z nich to uszkodzenia wyświetlacza, którego naprawa często jest najbardziej kosztowna. Kolejne 9% zgłoszeń dotyczyło uszkodzeń innych elementów niż ekran, a kolejne 9% - zalania.
Jeżeli chodzi o miasta, z których najczęściej zgłaszali się poszkodowani klienci niechlubny prym wiedzie Warszawa, a na kolejnych miejscach znalazły się Wrocław, Poznań, Łódź, Kraków, Gdańsk i aglomeracja śląska.
Najdroższą wakacyjną naprawą była naprawa Samsunga Galaxy S10+ za kwotę, bagatela, 3102,25 zł. Klient nie musiał za nią płacić dzięki wykupionej usłudze serwisowej i ubezpieczeniu. Taka dodatkowa ochrona naszych najwierniejszych towarzyszy staje się wśród właścicieli smartfonów coraz popularniejsza.
Autor: Maciej Ryszard Sierakowski, Key Account Director z Digital Care
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|