Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Smartfony najpopularniejsze w grupie wiekowej 25-34 lata

04-11-2011, 01:40

Ponad 62% abonentów ze Stanów Zjednoczonych z grupy wiekowej 25-34 lata wykorzystuje na co dzień smartfona - poinformowała firma Nielsen.

robot sprzątający

reklama


Według firmy analitycznej Nielsen wśród najmłodszej z badanych grup wiekowych (13-17 lat) zaledwie 38% abonentów sieci komórkowych ze Stanów Zjednoczonych wykorzystuje smartfony.

Czytaj także: Czy nowy Android będzie bezpieczniejszy?

Największą popularnością (62%) nowoczesne telefony, wyposażone w systemy operacyjne, cieszą się wśród abonentów z grupy wiekowej 25-34 lata. Drugie miejsce z wynikiem 54% należy do osób nieco młodszych - 18-24 lata, które chętnie używają swoich urządzeń do korzystania z serwisów społecznościowych.

Ze smartfonów często korzystają również osoby z grupy wiekowej 35-44 lata (53%) oraz 45-54 lata (39%). Nowoczesne telefony są wciąż najrzadziej używane przez osoby starsze powyżej 65 roku życia, gdzie smartfony posiada tylko 18% abonentów sieci komórkowych.

Popularność smartfonów w różnych grupach wiekowych
fot. - Popularność smartfonów w różnych grupach wiekowych
Nielsen zauważa również, że rynek urządzeń przenośnych wciąż się powiększa. W Stanach Zjednoczonych najpopularniejszą platformą na smartfonach jest Android (43% udziałów w rynku), natomiast znajdujący się na drugim miejscu iOS od Apple'a może się pochwalić wynikiem na poziomie 43%. Jak informowaliśmy niedawno, urządzenia z "Zielonym Robotem" przyciągają użytkowników zwykle niższą niż konkurencja ceną.

Czytaj także: Naprawa urządzeń z Androidem kosztuje miliardy


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Nielsen