Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

(akt.) Skąpiec.pl na razie nie trafi pod skrzydła Grupy Nokaut

01-03-2012, 20:11

Druga pod względem zysków największa porównywarka cen w Polsce nie trafi na razie pod skrzydła Grupy Nokaut S.A. - poinformował dyrektor zarządzający Skąpiec.pl.

robot sprzątający

reklama


Pod koniec ubiegłego roku porównywarka Skąpiec.pl podpisała umowę inwestycyjną, w ramach której miała trafić pod skrzydła obecnego lidera rynku Grupy Nokaut S.A. Na razie jednak do tego typu transakcji nie dojdzie.

Czytaj także: Depozycjonowanie - skuteczna ochrona wizerunku w sieci

Jak tłumaczy Mariusz Janiszewski, pełniący funkcję dyrektora zarządzającego Skąpiec.pl, doszło do spełnienia warunku rozwiązującego porozumienie podpisane 26 października 2011 roku. W związku z tym podjęto decyzję o wstrzymaniu procesu sprzedaży udziałów - powiedział Janiszewski.

Zaledwie kilka dni wcześniej Grupa Nokaut S.A. poinformowała, że zakończono przydzielanie akcji w jej ofercie publicznej. Jej wartość wyniosła ponad 31 mln zł, a debiut spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie ma nastąpić już w marcu.

Już teraz w skład Grupy Nokaut S.A. wchodzą m.in. witryny SklepyFirmowe.pl, PrettyDeal.pl czy Bazarek.pl. Wstrzymanie przejęcia jednego z największych konkurentów z pewnością nie jest dobrą informacją, jednak przedstawiciele Skąpiec.pl zapewniają, że nie jest wykluczone wznowienie rozmów dotyczących wejścia serwisu w skład nowo tworzonej grupy e-commerce.

- Mimo tego, że zgodnie z informacjami zamieszonymi w obowiązującym prospekcie emisyjnym opcje nabycia Skąpiec.pl i Opineo.pl wygasły, cieszy nas dzisiejsza deklaracja ze strony serwisów co do woli kontynuowania rozmów - poinformował Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut S.A. - Odbieramy to jako szansę finalizacji transakcji na warunkach korzystnych dla wszystkich akcjonariuszy Grupy Nokaut.

Skonsolidowane przychody pro-forma Grupy Nokaut (tj. łącznie ze Skąpiec.pl oraz Opineo.pl) w 2011 roku wyniosły 17,4 mln zł, przy zysku netto niemal 5 mln zł. Konkurencyjny Skąpiec.pl z kolei mógł się w ostatnim roku pochwalić przychodami przekraczającymi 8,5 mln zł oraz zyskiem netto 2,28 mln zł.

Czytaj także: (akt.) Popularne polskie witryny znikają z Google


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *