Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

SHOW must go on! Rusza druga edycja Social Media Show w STARTERZE!

PATRONAT MEDIALNY 02-02-2015, 13:16

Aż 4 dni, od 23 do 26 lutego br., potrwa jeden z największych eventów poświęconych branży social media w Gdańsku! Spotkania z ekspertami, praktykami, przedstawicielami agencji social media, mediów tradycyjnych oraz instytucji kultury to tylko niektóre atrakcje czekające na uczestników Social Media Show, którego organizatorem jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Właśnie ruszyły zapisy na wydarzenie!

robot sprzątający

reklama


Social Media Show

Creative Morning z Michałem Góreckim

Tegoroczną edycję otworzy spotkanie z guru mediów społecznościowych Michałem Góreckim, który wystąpi podczas poniedziałkowego Creative Morning. Doskonale znany w branży szkoleniowiec, strateg i geek, jak o sobie mówi, opowie o tym, jak zrobić pozytywne zamieszanie w social mediach. 

– Co to dokładnie oznacza i jakie będą tego skutki, dowiedzą się ci, którzy wpadną na poranne spotkanie w STARTERZE. Na pewno nie zabraknie inspiracji, złotych rad biznesowych i możliwości porozmawiania z Michałem o najciekawszych momentach w branży social media – mówi Agnieszka Meller z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości. – Plus dobra kawa i śniadanie, czyli idealny początek tygodnia!

Social Media Communications

Wtorkowe wystąpienia z pewnością przyciągną osoby, które nie wyobrażają sobie funkcjonowania we współczesnym świecie bez stałego dostępu do kanałów społecznościowych – nie tylko w kwestii codziennej komunikacji, ale i też rozpatrywania spraw związanych np. z reklamacją. O tym, jak media mogą wpłynąć na zmianę Customer Care i jak dziś wyglądają oczekiwania konsumentów, opowie Kamil Mirowski z Agencji Społem, znany również jako Mr. Social. Nie zabraknie też naukowego spojrzenia – Marta Bednarska z Instytutu Kultury Miejskiej, bazując na psychologii komunikacji, pokaże drugą stronę rosnącego wpływu social mediów na nasze porozumiewanie się.

Social Media & Old Media

Środek tygodnia będzie dobrą okazją do zderzenia się dwóch światów – mediów tradycyjnych i nowoczesnych. Goście Social Media Show opowiedzą, czy możliwa jest ich synergia i jak wygląda obecnie. Złotych rad udzieli m.in. Mariusz Pełechaty, Head of Social Media agencji Lemon Sky JWT, która prowadziła kampanie dla takich marek, jak Serce i Rozum, Eksperci Tesco, Tymbark, Tiger czy Wyborowa, oraz Andrzej Jaszczyszyn, który pracę z mikrofonem w Radiu Eska zamienił na zarządzanie marką radia w social mediach.

Social Media Show

Social Media Masters 

W ostatni dzień Social Media Show władzę w STARTERZE przejmą mistrzowie branży. Podczas finału z uczestnikami wydarzenia spotka się Paweł Lipiec, który opowie o doświadczeniach związanych z blogo- i vlogosferą, oraz Paweł Bielecki z Social Hunters, który podzieli się z uczestnikami sposobami na stworzenie zaangażowanej i aktywnie wpływającej na ruch społeczności.

– Nie zdradzamy jeszcze wszystkich niespodzianek, ale jedno jest pewne – podczas Social Media Show, czterech dni inspirujących wystąpień z udziałem gwiazd polskiej sceny social mediów, każdy znajdzie coś dla siebie. Różnorodne tematy, znane osobistości, cenieni eksperci i interesujące case studies. To wszystko podczas światowego Social Media Week czeka na osoby, które zdążą zarejestrować się na niezwykły event, który odbywa się w STARTERZE – mówi Agnieszka Meller.

Rejestracja uczestników odbywa się za pośrednictwem strony: sms.inkubatorstarter.pl 

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

social media show harmongram

Social Media Show (23-26.02.2015) to odbywające się podczas światowego Social Media Week jedno z najciekawszych wydarzeń poświęconych branży social media. Organizatorem przedsięwzięcia jest Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli:

social media show patroni


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *