Klienci, którzy skarżą się na problemy z aktualizacjami, mogą skorzystać z darmowego serwisu.
Na adres redakcji Dziennika Internautów trafił list od Czytelnika, w którym informuje on o problemach z trudnościami w aktualizacji swojego urządzenia.
Jak zauważa, 13 marca operator Plus udostępnił narzędzie Kies do obsługi telefonów ze zaktualizowanym oprogramowaniem. Problem w tym, że nie wszystkie urządzenia posiadają najnowszą wersję firmware, a co za tym idzie, użytkownicy nie mogą wykorzystywać pełni ich możliwości.
Nasz Czytelnik zaznacza, iż jako osoba niepełnosprawna nie jest w stanie udać się do serwisu, gdzie jego urządzenie prawdopodobnie musiałoby przeleżeć około dwa tygodnie. Postanowiliśmy więc zbadać sprawę u źródła i sprawdzić, czy użytkownicy rzeczywiście są skazani na wizytę w serwisie.
Jak dla Dziennika Internautów zaznacza Arkadiusz Majewski z Biura Komunikacji Korporacyjnej Polkomtel S.A.: Problem, o którym mowa w mailu, zgłaszaliśmy do Samsunga i z otrzymanych od nich informacji wynika, że z niewiadomych jeszcze przyczyn niektóre telefony nie dają się zaktualizować na niektórych komputerach.
Obecnie problem jest badany u dostawcy aplikacji Kies, jednak - co najważniejsze - klienci, którzy mają problemy z aktualizacjami, wcale nie muszą się pozbywać telefonu na długie tygodnie. Jak zaznacza Arkadiusz Majewski, wystarczy zamówić kuriera na koszt Samsunga prosto do domu, który zabierze urządzenie do serwisu, a kilka dni później zwróci je, również nie obciążając klienta kosztami. Średni czas naprawy to według Samsunga 4 dni, jednak w przypadku aktualizacji powinno to zająć jeszcze krócej.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|