Aż 64% klientów pierwszej w Polsce platformy do zamawiania samochodów pokontraktowych online, korzysta z opcji door-to-door, czyli nie ogląda samochodu przed dokonaniem zakupu. Kto najczęściej kupuje auta w ten sposób?
reklama
We wrześniu 2017 roku firma Master1.pl wprowadziła na rynek możliwość pozyskania samochodu pokontraktowego w abonamencie przez internet. Jak się okazuje, osoby zainteresowane tą formą zakupu aw większości przypadków zamawiają je z dostawą do domu (door-to-door). Oznacza to, że nie widzą pojazdu i nie jeżdżą nim przed zawarciem transakcji, a o opinię na temat auta wyrabiają na podstawie opisów i zdjęć znajdujących się na stronie firmy. Jest tak w przypadku aż 64% klientów firmy.
Według danych, pozyskanych przez platformę do sprzedaży aut pokontraktowych, do zawarcia umowy online znacznie częściej przekonani są mężczyźni, którzy stanowią aż 79% wszystkich klientów. Średnia wieku osoby kupującej to 35 lat. Najwięcej klientów zamieszkuje województwo mazowieckie (25%), wielkopolskie (19%), śląskie (15%) i pomorskie (9%). Na kupno abonamentu w sieci najczęściej decydują się przy tym single, którzy stanowią ponad połowę całej grupy.
Największą popularnością cieszą się kontrakty 12-miesięczne oraz brak opłat na start, na które zdecydowało się 55% z kupujących. Średnia wysokość miesięcznej raty abonamentu to 1225 zł brutto. Na cenę wpływa szereg czynników, m.in. wiek i rodzaj pojazdu czy długość kontrakt.
Wiodącą opcją finansowania zakupu online, spłacanego w równych, miesięcznych czynszach, jest Abonament Comfort (56% umów). W cenę takiego abonamentu wliczony jest serwis, pakiet ubezpieczeń, 24h Assistance, a także przechowywanie i wymiana opon.
Źródło: Master1.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|