Rywalizacja snajperów aukcyjnych nabiera barw
Powstały niedawno serwis eSnajper.pl uruchamia od 1 lipca br. promocję, w której obiecuje płacić za "ustrzelone" przedmioty. Z kolei Snip.pl odpowiada darmowymi strzałami.
Promocja "Szczęśliwe aukcje z eSnajper.pl" polega na tym, że co pięćsetna aukcja wygrana za pomocą eSnajper.pl zostanie zasponsorowana przez eSnajper.pl.
Użytkownik wygrywający szczęśliwą aukcję zostanie w ciągu trzech dni od jej zakończenia poproszony o podanie konta, na który wpłynie kwota w wysokości wylicytowanego przedmiotu. Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 300 PLN netto - poinformowali przedstawiciele serwisu.
Tymczasem Tadeusz Kiełbiewski z konkurencyjnego serwisu Snip.pl przekazał informację o kolejnym wzroście liczby użytkowników tego snajpera - w czerwcu przekroczyła 150 tysięcy osób.
- Mimo tego, że w czasie wakacji ruch na aukcjach internetowych jest mniejszy to właśnie między innymi w takich momentach Snip jest niezwykle pomocny - zapewnia Kiełbiewski - To proste rozwiązanie dla osób udających się na urlop. Ustawiają snajpera na interesującej aukcji i mogą spokojnie wyruszać w drogę, bo z pewnością o resztę zadba Snip. - dodaje.
Przy okazji wakacji Snip.pl przygotował dla swych użytkowników niespodziankę. W lipcu i sierpniu co drugie trafienie - czyli strzał przynoszący zwycięstwo w aukcji - będzie darmowe, zapowiadają przedstawiciele serwisu.