Garmin Ltd. i Navigon AG podpisały umowę przejęcia, w ramach której właściciel marki Navigon, staje się spółką zależną od Garmin Ltd. Na transakcji mają zyskać nie tylko firmy, ale też klienci.
reklama
- Przejmując Navigon otrzymujemy także jedną z najpopularniejszych i najlepiej sprzedających się aplikacji nawigacyjnych dostępnych dla iPhone’a oraz platform Android. Dzięki temu, poprzez połączenie potencjałów obu firm, możemy liczyć na znaczny wzrost konkurencyjności, pozycji oraz zysków z tego segmentu rynku, zwłaszcza w Europie - powiedział Cliff Pemble, prezes i dyrektor ds. operacyjnych Garmin.
Główna siedziba Navigonu mieści się w Niemczech. Oprócz produktów OEM przeznaczonych dla branży motoryzacyjnej oraz aplikacji nawigacyjnych dedykowanych dla smartfonów, Navigon może pochwalić się również 7-proc. udziałem w rynku przenośnych urządzeń GPS (PND - Portable Navigation Devices) w Europie.
- Czekamy z niecierpliwością na wymianę doświadczeń i technologii pomiędzy Garmin i Navigon. Fuzja ta umożliwi nam znaczne poszerzenie oferty, przygotowanie jeszcze lepszych produktów i zdobycie kolejnych, usatysfakcjonowanych klientów - powiedział Egon Minar, prezes Navigon. To, co łączy nasze obie firmy, to chęć tworzenia produktów innowacyjnych, które w pełni zaspokoją wymagania i potrzeby stawiane przez naszych klientów – dodaje.
Navigon będzie funkcjonował jako firma zależna od Garmin Ltd., na zasadach ustalonych w podpisanej umowie. Szczegóły finansowe dotyczące transakcji przejęcia udziałów nie zostały ujawnione.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|