Dwa dni wykładów, spotkań z reprezentantami topowych marek, polskimi i zagranicznymi ekspertami social media oraz przedstawicielami światowych sieci społecznościowych, a ponadto konkurs na najlepszą kampanię 2015 roku i niezapomniany afterparty - to tylko niektóre z atrakcji, które czekają uczestników czwartej edycji Social Media Convent w dniach 21 i 22 kwietnia 2016.
reklama
W tym roku agencja Personal PR, organizator konferencji, zaprasza również do udziału w wykładach oraz w strefie wystawienniczej towarzyszącej wydarzeniu. Na stronie www.socialmediaconvent.pl rozpoczęto już zapisy oraz rejestrację zgłoszeń do Social Media Expo i do konkursu Case Study Festival. Ta ostatnia potrwa tylko do 30 marca.
fot. Michał Skotarczak
21-22 kwietnia po raz czwarty spotkają się w Gdańsku autorytety świata social media. Social Media Convent, jedno z największych wydarzeń poruszających tematy mediów społecznościowych, ponownie odbędzie się w Europejskim Centrum Solidarności. Na scenie konferencji gościli już m.in. Prezydent Lech Wałęsa, Ambasador Stanów Zjednoczonych w Polsce Stephen D. Mull, Ali Jafari i Katie Lampe z Twittera, Francois Benner z Brandsensations, HubSpot and Hootsuite Partner, Helle Tyllesen z duńskiej firmy Falcon Social, Jarosław Kuźniar czy Michał Sadowski z Brand24. W tym roku dodatkiem do prelekcji będą m.in. prowadzone przez ekspertów warsztaty.
– Social Media Convent z roku na rok coraz więcej oferuje uczestnikom. Podczas tegorocznej edycji, oprócz dwóch dni wypełnionych spotkaniami, wystąpieniami, wiedzą, inspiracjami i informacjami z zakresu budowania i planowania kampanii w social media, proponujemy kolejną nowość – praktyczne warsztaty ze specjalistami, podczas których uczestnicy będą mogli zgłębić tajniki wybranych narzędzi – mówi Karolina Janik, CEO Personal PR, organizator przedsięwzięcia. – To tylko jedna z atrakcji, o których więcej powiemy już wkrótce!
W tym roku po raz pierwszy wystąpieniom prelegentów będzie towarzyszyć scena przeznaczona dla projektów, które chciałby zainteresować swoimi rozwiązaniami ekspertów i osoby odpowiedzialne w firmach za strategie i budżety dedykowane mediom społecznościowym. W specjalnie wydzielonej strefie pojawią się twórcy aplikacji mobilnych, rozwiązań internetowych oraz narzędzi reklamowych, którym organizator zapewni stoiska wystawiennicze.
– Konferencja Social Media Convent od lat przyciąga największe nazwiska w branży, chcemy jednak, by równe szanse na pokazanie swoich często innowacyjnych i ciekawych rozwiązań miały wszelkiej wielkości rozwijające się projekty związane z branżą mediów społecznościowych. W ubiegłym roku sposobem na to były kilkuminutowe prezentacje na scenie, ale ponieważ zainteresowanie możliwością wystąpienia było naprawdę spore, w tym roku zdecydowaliśmy się powiększyć konferencję o kolejną przestrzeń, EXPO – przeznaczoną dla firm, które szukają sposobu na dotarcie ze swoim produktem do dużych marek, współpracę czy spotkanie z przedstawicielami mediów społecznościowych – podkreśla Karolina Janik.
Podczas konferencji nie zabraknie również corocznego konkursu na najlepszą kampanię realizowaną w roku ubiegłym w mediach społecznościowych. Podczas Case Study Festival agencje rywalizujące o tytuł Social Media SuperStar pokażą, w jaki sposób przeprowadzone przez nich działania np. marketingowe czy CSR-owe wykorzystują potencjał social media. Oceni ich jury specjalistów oraz publiczność.
– Case Study Festival to stały element Social Media Convent. W poprzednich latach emocje podczas prezentacji oraz narad jury naprawdę gorące. Liczymy, że w tym roku, w związku z tym, że wykorzystanie social media w kampaniach rośnie, a integracja kanałów komunikacji z użytkownikami poprzez social rozwija się dynamicznie, napłynie do nas jeszcze więcej ciekawych zgłoszeń – dodaje Karolina Janik.
Rejestracja do Case Study Festival oraz Social Media Expo odbywa się poprzez formularz dostępny na stronie www.socialmediaconvent.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*