Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ruszył Program Edukacyjny dla eBiznesów - „PayU Lab”

13-05-2015, 08:51

Celem projektu „PayU Lab” jest inspirowanie i dostarczanie szerokiej wiedzy z zakresu eCommerce. Program dedykowany jest zarówno przedsiębiorcom o bogatym i długoletnim doświadczeniu online, jak i dynamicznie rozwijającym się startupom.

Uczestnicy programu „PayU Lab” otrzymają dostęp do autorskich raportów i analiz rynku eCommerce (Data Science). Będą mieli możliwość udziału w prestiżowych dorocznych spotkaniach liderów biznesu (Forum) lub warsztatach dla najszybciej rozwijających się biznesów eCommerce odbywających się kilkanaście razy w ciągu roku (Coaching). Będą mogli także w dogodnym czasie i miejscu skorzystać z szerokiej oferty szkoleń online (Webinar). Dostęp do poszczególnych elementów projektu będzie zróżnicowany w zależności od zakresu współpracy z PayU.

Cykl warsztatów „PayU Lab – Coaching” skierowanych do rozwijających się biznesów eCommerce rozpocznie się już w maju. Podczas dyskusji eksperci podzielą się praktyczną wiedzą, której wykorzystanie we własnym eBiznesie pomoże skutecznie wzmocnić pozycję firmy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku eCommerce. Omówione zostaną m.in. case studies z polskiego i zagranicznego rynku, przykłady pozytywnych oraz negatywnych zachowań w internecie. Uczestnicy dowiedzą się także jak wykorzystywać w swojej pracy badania aktywności konsumentów i jak budować oczekiwany wizerunek firmy w sieci. Najbliższe warsztaty poprowadzi znany dziennikarz Bartosz Węglarczyk.

Źródłem najnowszych informacji, które pozwoli poszerzać wiedzę o kierunkach rozwoju handlu online i śledzić sytuację w największych oraz najbardziej perspektywicznych kategoriach sprzedażowych będzie z kolei platforma „PayU Lab – Data Science”. Jest to agregat danych na temat rynku eCommerce i najważniejszych trendów. W zakresie dostarczania danych PayU współpracuje z wiodącą międzynarodową firmą z grupy Naspers, wyspecjalizowaną w dziedzinie szeroko pojmowanej analityki internetowej. Rozwój tego narzędzia będzie opierał się także na współpracy z największymi biznesowymi partnerami.

Inauguracja Programu Edukacyjnego odbyła się 16 kwietnia w Warszawie podczas pierwszego spotkania liderów biznesu - „PayU Lab – Forum”. Gościem specjalnym części oficjalnej był światowej sławy profesor zarządzania - Mikołaj Jan Piskorski, obecnie Professor of Strategy and Innovation IMD Business School w Lozannie. Jego wykład (obejrzyj poniżej) na temat wpływu takich czynników jak social media, big data, internet rzeczy i sztuczna inteligencja na marketing, organizacje i społeczeństwo był wprowadzeniem do debaty, do której zaproszono przedstawicieli firm określanych jako najlepiej wykorzystujące wskazane trendy w celu zwiększania sprzedaży i zysku.

 

Partnerem sekcji Startupy jest PizzaPortal.pl - startup, który powstał w 2010 roku, a od 2012 roku stał się częścią grupy Delivery Hero - holdingu ułatwiającego zamawianie jedzenia na całym świecie. Wgryź się w sukces razem z PizzaPortal.pl!

Wgryź się w biznes z PizzaPortal.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag startupytag PayU Labtag PayUtag ecommercetag ebiznes