Bilans Roadshow E-COMMERCE W PRAKTYCE wygląda całkiem imponująco. 5 dni, 100 godzin, niemal 1500 przemierzonych kilometrów. Od 19 do 23 września Akademia Empathy odwiedziła z seminariami 5 największych miast Polski - Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Warszawę. 300 uczestników wysłuchało wystąpień ponad 20 prelegentów.
Nie rozczarowali uczestnicy, którzy licznie stawili się na seminariach, a podczas spotkań byli wyjątkowo aktywni. Nie zawiedli świetnie przygotowani prelegenci, którzy opowiedzieli przybyłym o praktycznych aspektach prowadzenia sklepów internetowych. Co nie bez znaczenia, dopisała też pogoda – od południa po samo Pomorze na Roadshow świeciło słońce…
Ciekawym punktem programu każdego z seminariów było wystąpienie lokalnych przedstawicieli e-biznesu. Największe emocje wzbudziła prelekcja Virena Bhandari – założyciela sklepów takich, jak Skarpetkowo.pl czy Avantizakupy.pl oraz platformy Inflavo. W Gdańsku Viren opowiedział zebranym o swoich początkach na rynku e-commerce oraz zdradził kilka intrygujących i nadzwyczaj szczerych rad dla początkujących w branży. W Krakowie oraz Warszawie skład prelegentów uzupełnili przedstawiciele mediów związanych z kanałem e-commerce: Krzysztof Bartnik (ekomercyjnie.pl) i Paweł Lipiec (ecommerce.edu.pl). Nie zabrakło też porad z zakresu public relations – w prowadzeniu tego tematu sprawdził się Konrad Latkowski. Cały cykl zakończyła seria praktycznych porad, których udzielili Katarzyna Ryfka-Cygan (tanieje.pl) oraz Maciej Pieńko (Motoricus S.A.).
Pozytywne oceny wydarzenia płynęły także od samych prelegentów. Anna Rak z TrustedShops powiedziała: Akademia Empathy to świetny pomysł. Przede wszystkim dlatego, że te osoby, które na co dzień pracują, mogą posłuchać specjalistów, podyskutować miedzy sobą. Interesująca rzecz to fakt, że konferencje odbyły się w ich miastach. Uczestnicy nie musieli podróżować, nie musieli wyjeżdżać do Warszawy, tylko mogli się spotkać z nami w swoim mieście.
Duża liczba prelegentów zagwarantowała słuchaczom potężną dawkę praktycznej i niezbędnej w prowadzeniu e-biznesu wiedzy. Seminarzyści przybliżyli sobie zagadnienia związane z dobrymi praktykami w e-commerce, budowaniem zaufania konsumentów do sklepów internetowych, rodzajami płatności internetowych. Wspólnie zastanowili się też nad trendami i przyszłością branży. Nieco abstrakcyjnie temat pokazali przedstawiciele home.pl, a bardziej praktycznie Piotr Przybyłkiewicz z Empathy – Internet Software House.
Jak stwierdziła Katarzyna Kijas (e-commerce manager w grupie meblowej VOX): Seminarium Akademii Empathy jest ciekawą platformą wymiany doświadczeń pomiędzy branżą e-commerce. Takie spotkania powodują, że małe firmy mogą zdobyć wiedzę i informacje dotyczące tego, co nowego dzieje się w branży e-commerce. Jest to bardzo ciekawa propozycja i mam nadzieję, że takie wydarzenia będą odbywać się częściej.
Zgodnie z założeniami organizatorów roadshow E-COMMERCE W PRAKTYCE miał pomóc rozwikłać uczestnikom niejasne kwestie dotyczące branży i przyczynić się do podniesienia poziomu ich wiedzy. Wszystko po to, by właściciele sklepów internetowych jeszcze lepiej zarządzali biznesem w internecie, co ostatecznie przełoży się na wzrost zaufania klientów do e-zakupów.
Wiadomo również, że Akademia Empathy nie spocznie na laurach. Już wkrótce kolejne ciekawe wydarzenia, nie tylko związane z e-commerce, a na wiosnę – kolejna edycja roadshow w jeszcze większej liczbie miast. Już dziś zapowiadają się ciekawi partnerzy i prelegenci, a dodatkowo – otwarta formuła, przez co o ostatecznym kształcie seminariów i tematyce decydować będą goście. Organizatorzy zapraszają do współpracy merytorycznej zarówno przedstawicieli branży, jak i przedsiębiorców.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|