19 kwietnia br. odbędzie się XVII seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji” poświęcone reklamie interaktywnej. Spotkanie „Jakość w reklamie interaktywnej”, organizowane przez Gazeta.pl oraz sieć Business Ad Network, odbędzie się w siedzibie Agory w Warszawie.
Prelegenci omówią tematy związane m.in. z planowaniem strategii mediowych i przyszłością reklamy banerowej, przeanalizują najważniejsze kwestie dotyczące reklamy wizerunkowej, a także zaprezentują nowe formaty i formy reklamowe.
W spotkaniu udział wezmą: Bartosz Wysocki (Gazeta.pl), Anna Sakowicz (Mindshare), Artur Gortych (Artegence), Olgierd Cygan (Digital One), Piotr Kowalczyk (IAB Polska) oraz Andrzej Purchla (MediaMind). Spotkanie poprowadzi Michał Kreczmar (Gazeta.pl).
Seminarium rozpocznie się o godz. 10:00, w siedzibie Gazeta.pl, przy ul. Czerskiej 8/10, w Warszawie. Wstęp na konferencję jest wolny. Zainteresowani uczestnictwem w spotkaniu powinni dokonać rejestracji, wysyłając zgłoszenie na adres: konferencje_internet@agora.pl.
Więcej informacji na temat cyklu „Rewolucje w komunikacji” można znaleźć na oficjalnej stronie projektu: rewolucjawkomunikacji.pl
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|