Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Revenue Trends 2012: Ostatnie wolne bilety z 50% rabatem

PATRONAT MEDIALNY 12-04-2012, 17:11

Planujesz zwiększenie przychodów w 2012? Szukasz nowych modeli biznesowych? Chcesz zwiększyć ROI? Nie przegap pierwszej konferencji z cyklu Revenue Trends, którą 16-17 kwietnia w Warszawie organizuje NoNoobs.pl.

robot sprzątający

reklama


– Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodu – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) przedstawiająca sekrety badania Megapanel PBI/ Gemius za 2011 r., czyli ciekawe analizy trendów i zjawisk, które dostrzegają wyłącznie baczni obserwatorzy Megapanelu, a ewolucję modeli przychodowych w internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl, twórca serwisów internetowych Onet.pl).

O warunkach inwestowania w Polsce, pozyskiwaniu funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modelach biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy, będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures). W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor operacyjny Zumi, Onet.pl ). Jak wielki jest potencjał leży w danych i w jaki sposób je monetyzować, opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

W jaki sposób wydawcy mogą zarabiać na treściach w internecie? Czy czytelnicy chcą płacić za treści, które dotychczas były dostępne bez ograniczeń? Czy słowacki system do zarządzania płatnymi treściami internetowymi przyjmie się w innych krajach? To kluczowe pytania z wystąpienia Tomasa Belli (CEO Piano Media).

Artur Banach (prezes zarządu, Netsprint.pl) oraz Łukasz Ciechanek (new business director, sieć ContentStream) zaprezentują narzędzia do content marketingu i rekomendacji treści Outbrain i ContentStream, które umożliwiają zaoferowanie wartości dodanej czytelnikom i zarazem zarabianie.

– Przychody reklamowe rosną, przychody z e-commerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon oraz setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012 – mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Drugi dzień konferencji rozpocznie prezentacja o innowacyjnych modelach biznesowych i przychodowych oraz strategii dla technologicznych startupów, którą przedstawi Marek Borzestowski (partner GIZA Venture Capital). Kolejne wystąpienie dotyczyć będzie wykorzystania możliwości otwartego API operatora jako nowej metodzie zarabiania na mobilnym ekosystemie, o czym opowiedzą Jakub Weber (head of value added services marketing and content management unit, PTC) oraz Jakub Probola (kierownik działu innowacyjności, T-Mobile Polska).

W bloku tematycznym dotyczącym e-commerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną m.in. wyniki badań klientów sklepów internetowych, przeprowadzonych przez Gemius, które przedstawi Krzysztof Łopuszyński, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w e-commerce, o których opowie Tomasz Karwatka (prezes zarządu Divante).

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku Raport mniejszości, czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora Gazeta.pl) i Przemysław Bartkowiak (president & founder, Revenue Alley).

Więcej o Konferencji: www.revenuetrends.pl
Program RT 2012: www.revenuetrends.pl/program
Rejestracja na Konferencję: www.revenuetrends.pl/rejestracja-na-konferencje
Rada Programowa: www.revenuetrends.pl/rada-programowa
Prelegenci: www.revenuetrends.pl/prelegenci


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *