KielceCom (Social)Media już za nami. Charakter wydarzenia pozwalał na przygotowanie dodatkowych elementów, które wychodziły poza tradycyjną formę barcampów.
reklama
Dzięki premierze aplikacji Like It Box - czyli małym opaskom na rękę wykorzystującym technologię RFID - uczestnicy KielceCom przetestowali nowe narzędzie do promocji eventów. Łącznie było 91 osób, które pobrały opaskę, 90 pijących piwo i 58 jedzących pizzę w Kieleckim Parku Technologicznym. W sumie udział w wydarzeniu wzięło 120 osób. Oprócz statystyk było oczywiście wiele wartości merytorycznych, jak zawsze dzięki znakomitym prelegentom.
Jako pierwszy wystąpił Mateusz Walkowiak z Get More Social, przybliżając rzeczywistość facebookową, Michał Sadowski z Brand24 przedstawił ciekawe przykłady na monitorowanie w social media wykorzystywane w celach marketingowych. Maciej Maciejowski reprezentujący Gotlet, a także Marcin Jaśkiewicz z ISTV zajęli się tematyką mediów w sieci. Natomiast Maciej Ossowski z Get Response mówił o wykorzystaniu i znaczeniu e-mail marketingu w dzisiejszych działaniach sprzedażowych. Ostatni prelegent, Rafał Sadłowski, skupił się na cosurfingu.
Według uczestników tej imprezy najlepszą prezentacją było wystąpienie Macieja Ossowskiego – otrzymał 57 głosów, drugie miejsce zajął Mateusz Walkowiak, na którego zagłosowało 35 osób, natomiast trzecie Marcin Jaśkiewicz z 26 głosami.
Nie brakowało pytań i burzliwych komentarzy. Ze zdjęć Pawła Szczecińskiego, które towarzyszą tej relacji, można wywnioskować, że spotkanie się udało.
28 listopada organizatorzy zapraszają na kolejny barcamp, tym razem o tematyce e-commerce. Informacje o zapisach wkrótce na stronie www.kielcecom.pl i na profilu KielceCom na Facebooku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*