Facebook, Twitter, MySpace a także polski Moblog i Blip to serwisy, na których można śledzić na żywo, zawody windsurfingowe Allegro Cup. Relację z imprezy, która rozpoczęła się 30 lipca i potrwa do 2 sierpnia w Łebie przygotowują dotPR i Afekt.
reklama
Allegro Cup to zawody windsurfingowe odbywając się w Łebie, wpisujące się w cykl pięciu najważniejszych regat światowych w tej klasie. W zawodach tych zawodnicy ze wszystkich kontynentów rywalizują o Grand Prix.
Wszyscy, którzy nie będą mogli pojawić się na plaży w Łebie, mogą śledzić wydarzenia w kilku serwisach społecznościowych.
- Relacja prowadzona jest jednocześnie na kilku serwisach, które wzajemnie się przenikają – mówi Krzysztof Skowronek z agencji dotPR, koordynator projektu. – Na MySpace umieszczane są filmy, zdjęcia, relacje tekstowe. Użytkownicy mogą tu posłuchać muzyki i wczuć się w brazylijski klimat Rio de Allegro. Moblog służy do relacji zza kulis. Blip i Twitter pomagają w promocji treści prezentowanych na innych serwisach, a Facebook to platforma komunikacji pomiędzy zawodnikami– dodaje.
W komunikacji wykorzystano też takie serwisy jak Picassa, Flickr, Slideshare, Issuu itp., w których prezentowane są zdjęcia z poprzednich edycji i prezentacje Allegro Cup. - Głównym celem użycia nowych kanałów komunikacji jest zwiększenie widoczności zawodów w Internecie oraz dotarcie do szerokiego grona odbiorców – dodaje Skowronek.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*