Nawet 5,7 miliona telewizorów Samsunga mogło trafić do klientów w listopadzie - poinformowała południowokoreańska korporacja.
reklama
W listopadzie tego roku Samsung sprzedał aż 14% więcej telewizorów niż w październiku. Biorąc to pod uwagę, południowokoreańska firma najprawdopodobniej pozostanie liderem tego rynku w 2011 roku - czytamy w informacji prasowej.
Do świetnych wyników przyczyniło się oczywiście rozpoczęcie sezonu świątecznego. Podczas niedawnego Czarnego Piątku (ang. Black Friday) Amerykanie wydali aż o 7,4 miliarda dolarów więcej niż przed rokiem. Wygląda na to, że duże upusty oferowane niemal przez wszystkich największych producentów okazały się nadzwyczaj skuteczne.
W rozmowie z agencją Reuters przedstawiciel Samsunga poinformował, że korporacja spodziewała się w tym roku sprzedać około 45 milionów telewizorów. Firma świetnie radzi sobie na tym rynku pomimo bardzo silnej konkurencji ze strony Sony, którego oddział produkujący telewizory wciąż przynosi bardzo duże straty (nawet 2,2 miliarda dolarów w tym roku).
W trzecim kwartale Samsungowi udało się zarobić na telewizorach około 213 milionów dolarów, co pozwoliło na przyśpieszenie dostaw i sprzedaży nowych urządzeń tego typu. Na początku 2012 roku południowokoreańska korporacja ma zaprezentować również telewizor z Google TV.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|