Według danych od największej w Polsce platformy e-commerce - o 15:03, wolumen ruchu w Czarny Piątek przebił ubiegłoroczny rekord. Ewidentnie Black Friday w Polsce zyskuje na popularności.
reklama
Do północy pozostało jeszcze kilka godzin, a już w świecie e-commerce padają rekordy. Krzysztof Krawczyk, CEO platformy Shoper zaznacza, iż już widać, że zwiększony ruch przełoży się na rekord sprzedażowy. W jednym ze sklepów funkcjonujących na platformie, którego sprzedaż wynosi średnio 30 tys. zł na dzień, już teraz wartość transakcji przekroczyła 1 mln zł. Widać, że sama idea Black Friday przebiła się do świadomości Polaków, którzy masowo skorzystali z oferty e-sklepów, szukając tego dnia okazji.
Specjalista e-commerce zaznacza, że ruch na platformie jest przez cały czas monitorowany. Na finansowe podsumowanie Black Friday trzeba będzie jeszcze chwilę zaczekać. Ale rekord jest pewien. Krawczyk zaznacza, że w ubiegłym roku kupujący w sklepach znajdujących się na platformie najwięcej transakcji dokonywali tuż przed godziną 22.
Ubiegłoroczna edycja również była rekordowa - e-sklepy odnotowały aż o połowę większy ruch niż w Czarny Piątek 2016.
Źródło: Shoper
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|