Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklama może wejść w "środowisko użytkownika"

13-01-2010, 13:36

Facebook nie wprowadzi opłat za korzystanie z serwisu i będzie zarabiał na reklamach. Będą to jednak inne reklamy, stanowiące część doświadczeń towarzyszących korzystaniu z serwisu społecznościowego. To wcale nie oznacza, że będą irytować - mówił przedstawiciel Facebooka Blake Chandlee w wywiadzie dla Lookr.tv.

konto firmowe

reklama


Blake Chandlee, wiceszef Facebooka odpowiedzialny za reklamę, w wywiadzie dla Lookr.tv mówił m.in. o podejściu serwisu do prywatności i o tym, jak ważny jest dostęp mobilny dla serwisu takiego, jak Facebook.

Ciekawe są również poglądy Chandlee'ego na kwestie reklamy internetowej, na której Facebook ma zamiar się opierać. Zdaniem przedstawiciela Facebooka można odejść od typowego modelu emitowania reklamy na rzecz tego, aby reklamodawcy docierali do konkretnego użytkownika, wchodząc w jego środowisko. Reklama nie musi denerwować, jeśli dostarczy użytkownikowi jakąś wartość, np. istotną informację lub rozrywkę.

Poniżej wywiad w języku angielskim. Niebawem ma być dostępne polskie tłumaczenie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lookr.tv