Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Reklama bardziej precyzyjna

redakcja 29-04-2005, 10:07

Przedsiębiorcy decydujący się na reklamę w Internecie będą mogli dotrzeć do większej liczby klientów w konkretnym rejonie Polski. Wirtualna Polska i NetSprint zawarły porozumienie, którego wynikiem będzie wyświetlanie Linków Lokalnych.

Reklamodawca będzie mógł wskazać, w jakich województwach pojawiać się będzie jego Link Sponsorowany i będzie mógł kontrolować statystyki jego wyświetlania i używania w czasie całej kampanii reklamowej.

Pojawianie się linku będzie mogło być także związane z używaniem słów kluczowych charakterystycznych dla danych regionów. Bez żadnych dodatkowych opłat będzie można zmieniać treść linków, dodawać i usuwać województwa oraz słowa kluczowe.

Identyfikacja regionu odbywa się na dwa sposoby. Internauta korzystający z wyszukiwarki NetSprint na portalu o zasięgu ogólnopolskim identyfikowany jest w oparciu o numer IP komputera, z którego zadaje zapytanie. Bazę numerów IP, przyporządkowanych do poszczególnych województw i miejscowości, dostarcza firma Gemius S.A.

W przypadku serwisów regionalnych korzystających z wyszukiwarki NetSprint wyświetlane są jedynie te Linki Lokalne, które dotyczą danego województwa.

Link Lokalny adresowany jest przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw. NetSprint.pl był pierwszą wyszukiwarką w Polsce, która w 2004 roku zaoferowała reklamodawcom taką usługę.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa