Pod koniec lipca ruszyła Twitterecenzja - część konkursu Filmowy Pościg Lata dla użytkowników Twittera. Internauci mają za zadanie napisać recenzję filmu z gatunku, którego dotyczy w danym tygodniu konkurs.
reklama
Długość recenzji wynosi maksymalnie 140 znaków i musi zawierać dopisek @CinemaCityPL. Dopisek pozwoli wysłać recenzję do organizatora. Wygrywa użytkownik, który napisze najciekawszą recenzję. Ogłoszenie nowego etapu i wyłonienie zwycięzcy odbywa się w każdy poniedziałek do końca sierpnia.
Zwolenników bardziej tradycyjnej metody wymiany zdań i kontaktu z organizatorem zaproszono do udziału w oficjalnej grupie konkursu na serwisie Goldenline.pl, natomiast entuzjaści nowych rozwiązań dostali do dyspozycji kanał w serwisie Twitter.
Konkurs na najlepszą recenzję filmu napisaną w serwisie Twitter zorganizowała Agencja Społem.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*