W tegorocznej edycji rankingu internauci ocenili sklepy z 14 kategorii: AGD/RTV, artykuły medyczne, artykuły zoologiczne, artykuły dla dzieci, dom i wnętrze, książki, militaria, motoryzacja, odzież i obuwie, sport, telefony, zdrowie i uroda, zegarki i biżuteria oraz żywność. Oddano blisko 2 mln głosów, oceniono ponad 38 tys. i wyróżniono 145 sklepów.
- Oddajemy w Państwa ręce
raport, który prezentuje preferencje zakupowe internautów
i doświadczenia związane z zakupami w sieci. Jeden niezadowolony klient opowie
o swoich negatywnych doświadczeniach dziesięciu innym osobom. Klient zadowolony
najczęściej milczy - mówi Łukasz Jędrzejak kierujący serwisem Opineo.pl - My dajemy internautom narzędzia do dzielenia się
pozytywnymi opiniami tak, by inni kupujący wiedzieli, które e-sklepy są godne
zaufania – dodaje Jędrzejczak.
Kupujący online oddali w tym roku niemal 2 miliony
głosów, z tego ponad 135 000 opinii zdobył
zwycięzca rankingu – sklep
e-obuwie.com.pl. Wysoko w zestawieniu znalazły się firmy
z
branż m.in. AGD/RTV,
odzieżowej
oraz księgarskiej. Dziesięć sklepów, które internauci ocenili najlepiej to North.pl, Aptekagemini.pl, Apteka-melissa.pl,
Decathlon.pl, Taniaksiazka.pl, Sklep.sfd.pl, Ezebra.pl, Wittchen.com oraz Swiatksiazki.pl.
Reprezentują one różne branże, co oznacza, że zakupy w sieci, bez
względu na kategorię produktu, są coraz bardziej popularne.
- W przypadku branży FMCG, obejmującej artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty higieny osobistej i chemię gospodarczą, więcej niż połowa internautów chociaż raz w przeciągu ostatnich 6 miesięcy takie zakupy zrobiła właśnie w internecie - mówi Karolina Flaht - Soroka, Client Business Partner w firmie Nielsen. - Jeśli nawet odejmiemy tych, dla których była to jednorazowa lub dwukrotna „przygoda”, to wciąż pozostaje 36% internautów, którzy szeroko rozumiane produkty FMCG kupują online – dodaje Karolina Flaht - Soroka.
Rankingowi Opineo.pl towarzyszą merytoryczne
opracowania na temat branży e-commerce. Eksperci
z Opineo.pl radzą m.in., jak skonstruować ofertę i szacować ruch i
przychody
e-sklepu w okresie wyprzedaży. Podpowiadają także, jak wybrać firmę
kurierską i jak prowadzić komunikację w social media.
Partnerem merytorycznym tegorocznej edycji zestawienia jest firma badawcza Nielsen, która opiniuje metodologię rankingu. W listopadzie Nielsen udostępni nowe badanie: E-commerce w FMCG.
Ranking Opineo.pl dostępny jest pod adresem: https://www.opineo.pl/i/ranking-sklepow-internetowych.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|