Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Pytamy.pl eliminuje bariery

11-10-2006, 12:57

Teraz także niezarejestrowani użytkownicy serwisu mogą zadawać pytania - poinformował redakcję Dziennika Internautów, Grzegorz Marczak, przedstawiciel społecznościowego serwisu Pytamy.pl

robot sprzątający

reklama


Do tej pory goście, którzy nie dokonali rejestracji na witrynie mogli jedynie odpowiadać na pytania. Teraz się to zmieniło, by serwis stał się w pełni funkcjonalny dla każdego użytkownika internetu.

- Celem naszego serwisu jest wymiana i dzielenie się wiedzą. Jeśli tylko istnieją jakieś bariery blokujące ten cel to będziemy je skutecznie eliminować - mówi Grzegorz Marczak.

Pytania wprowadzone przez niezarejestrowanych użytkowników trafiają do poczekalni, gdzie osoby zarejestrowane w serwisie decydują (poprzez oddanie głosu) czy dany problem wart jest publikacji na stronie głównej Pytamy.pl. -Celem tego zabiegu jest dbałość o wysoki poziom pytań skierowanych przez gości - wyjaśnia Marczak.

Rejestracja w serwisie nadal jednak jest promowana poprzez udostępnienie zarejestrowanym użytkowników dodatkowych funkcjonalności.

Serwis Pytamy.pl działa od maja br. W tym czasie jego użytkownicy zdążyli już zadać ponad 5 tys. pytań i udzielić 27 tys. odpowiedzi.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *