Jedna z najszerzej zakrojonych inicjatyw społecznościowych Google'a już wkrótce pojawi się w sieci.
reklama
Na konferencji Google I/O wyszukiwarkowy gigant prezentuje kolejne nowości. Tym razem z dziedziny niezwykle ważnej, ale na razie niezbyt udanej dla Mountain View.
Chodzi oczywiście o tzw. "konkurenta Facebooka", czyli przyciski Google +1 zaprezentowane pod koniec marca tego roku. Google pokazało już, jak będą dokładnie wyglądały, a także ujawniło szczegóły dotyczące narzędzi pomiarowych nowej usługi. Wbrew wcześniejszym pogłoskom wyszukiwarkowy gigant zaprzeczył, jakoby któraś z witryn już teraz testowała nowe rozwiązanie.
Timothy Jordan z Google'a powiedział, że przyciski usługi "+1" zostaną zaoferowane deweloperom już "w nadchodzących tygodniach". Będą one występowały w siedmiu wersjach, które różnią się głównie rozmiarami, a także możliwością wyświetlania liczby kliknięć w przycisk.
Niewiele wiadomo natomiast jeszcze o statystykach, dzięki którym właściciele stron będą mogli śledzić skuteczność wtyczki od Google'a. Timothy Jordan przyznał, iż w tej części usługi wciąż wiele może się jeszcze zmienić.
Deweloperzy zainteresowani umieszczeniem dodatku na swojej stronie mogą zarejestrować się na specjalnej witrynie, która wyśle powiadomienie, gdy całość będzie już dostępna.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|