Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Przeczytaj wszystkich i zamień wiedzę na nagrody

PATRONAT MEDIALNY 03-07-2009, 11:49

Pod hasłem „Zamieniaj wiedzę na nagrody” 2 lipca 2009 r. ruszyła ogólnopolska akcja PrzeczytamWszystkich.pl. Jest to projekt dla użytkowników internetu, którzy czytając i odpowiadając na pytania dotyczące bieżących artykułów, wydarzeń i odkryć, będą mogli zbierać punkty, i wymieniać je na wartościowe nagrody. Do projektu przystąpiło już kilkadziesiąt mediów, głównie internetowych.

- Zdecydowaliśmy się na realizację tego projektu, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że spadające czytelnictwo prasy tradycyjnej nie przekłada się bezpośrednio na liczbę osób czytających w internecie. Ludzie coraz częściej poprzestają na zdawkowych informacjach, a głównym źródłem ruchu na portalach internetowych jest wyszukiwarka - tłumaczy Piotr Długi, prezes zarządu Cafe News S.A., organizator akcji. - Chcemy to zmienić! Może w trochę kontrowersyjny sposób - dodaje.

INTERNAUCI NAGRADZANI ZA CZYTANIE
Przedsięwzięcie polega na premiowaniu użytkowników mediów elektronicznych za systematyczne czytanie i branie udziału w konkursach wiedzy. Nagradzani będą ci, którzy interesują się polityką, bieżącymi wydarzeniami, gospodarką, ale również wieloma innymi specjalistycznymi zagadnieniami, o których można poczytać na portalach i wortalach internetowych.

Co istotne, użytkownik po zarejestrowaniu się w serwisie PrzeczytamWszystkich.pl nie musi korzystać ze specjalnych aplikacji do czytania, wtyczek do przeglądarki itp. Po prostu czyta artykuły przez przeglądarkę internetową w wybranych serwisach i punkty „same się zbierają”.

KORZYŚCI DLA SERWISÓW
Wzrost liczby osób korzystających z mediów internetowych ma przełożyć się bezpośrednio na przychody z reklam wydawców, którzy przystąpią do programu partnerskiego. Do projektu, jeszcze przez jego oficjalnym startem, zgłosiło się kilkadziesiąt serwisów internetowych.

- Mamy nadzieję, że będzie to duża akcja i liczba mediów internetowych, w których użytkownicy nagradzani są za aktywność, będzie szybko rosła. Zapraszamy do programu zarówno mniejszych wydawców, jak i duże grupy mediowe. Zakładamy, że tak jak w przypadku innych branż, program lojalnościowy umożliwi również mediom zwiększenie liczby stałych czytelników, co przełoży się na korzyści dla ich właścicieli – podkreśla Maciej Winter, dyrektor marketingu i sprzedaży Cafe News.

W kolejnym etapie projektu, który ruszy z rozpoczęciem się roku akademickiego – tj. od 1 października 2009 – zostanie uruchomiony konkurs między szkołami, gdzie o nagrody „za wiedzę” będą rywalizowały zespoły ze szkół i uczelni.

PrzeczytamWszystkich.pl

Cafe News S.A. to firma z Poznania, producent czytnika kanałów RSS Cafe News Desktop, wydawca strony startowej CafeNews.pl, a także twórca usługi Cafe News Wire, umożliwiającej firmom publikowanie swoich komunikatów prasowych bezpośrednio w mediach. Udziałowcem firmy od 2006 roku jest fundusz BBI Capital NFI S.A.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *