Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

ProxyAd wyśle reklamy widzom Multikina

22-06-2010, 13:51

ProxyAd S.A. i sieć kin Multikino nawiązały stałą współpracę. Podpisany kontrakt zwiększy zasięg sieci ProxyAd o 21 lokalizacji w 15 miastach Polski. Możemy otrzymać reklamę, kupując bilet, a nie podczas oglądania filmu.

robot sprzątający

reklama


Do końca lipca br. nadajniki Bluetooth wykorzystywane do wysyłania reklam na telefony komórkowe zostaną zainstalowane we wszystkich 21 kinach należących do sieci Multikino. Reklamodawcy korzystający z bezprzewodowej sieci reklamowej ProxyAd będą mieli możliwość dotarcia do ściśle określonej grupy konsumentów odwiedzających te kina.

>> Czytaj też: Reklama przez bluetooth w wypożyczalniach Beverly Hills Video

Sonda
Bluetooth w moim telefonie
  • jest cały czas włączony
  • włączam tylko, kiedy potrzebuję
  • w ogóle nie korzystam z tej technologii
wyniki  komentarze

- Bezprzewodowa sieć reklamy Bluetooth stanowi doskonałe uzupełnienie naszej dotychczasowej oferty dla reklamodawców. Dzięki współpracy z ProxyAd biuro reklamy Multikina będzie w stanie zaproponować swoim klientom kolejne, nowatorskie rozwiązanie przy planowaniu kampanii reklamowych. Bardzo istotny jest dla nas także fakt, że sieć ProxyAd obecna jest we wszystkich naszych kinach – mówi Artur Chmielewski, Zastępca Kierownika ds. Sprzedaży Specjalnej i Sponsoringu.

Podpisanie umowy z siecią Multikino to dla ProxyAd kolejny krok w umacnianiu pozycji firmy na rynku, m.in. poprzez zdobywanie nowych lokalizacji, atrakcyjnych z punktu widzenia reklamodawcy. Współpraca ta może mieć także bezpośrednie przełożenie na możliwość osiągania przez spółkę wyższych przychodów.

>> Czytaj też: NewConnect: Dobry debiut ProxyAd. Venture Incubator zapowiada wejście na rynek

- Oczywiście powstać może pytanie, czy ten rodzaj reklamy nie będzie przeszkadzał konsumentom w kinie. Odpowiedź jest prosta – nadajniki sieci ProxyAd zostaną zainstalowane w takich miejscach w każdym z kin, aby możliwe było dotarcie do konsumenta z reklamą w najbardziej odpowiednim momencie. Nadajniki będą zainstalowane przy kasach biletowych oraz w pobliżu stanowisk z przekąskami - dodaje Dawid Korczyński, prezes zarządu ProxyAd.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *