Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

PR.org.pl - informacje prasowe w duchu Web 2.0

11-07-2006, 18:40

Na początku lipca oficjalnie uruchomiony został nowy serwis agregacji wiadomości prasowych Pr.org.pl. Jego zadaniem jest wspomaganie komunikacji między firmami a mediami internetowymi oraz dystrybucja informacji o nowych trendach w public relations, mediach i reklamie.

robot sprzątający

reklama


Twórcy PR.org.pl zamierzają zintegrować i zaktywizować społeczności praktyków public relations oraz osób zainteresowanych reklamą i mediami.

Każdy użytkownik ma możliwość dodawania informacji prasowych, które po moderacji są publikowane w katalogu wiadomości. Opublikowane teksty można m.in. oceniać i komentować. Najlepiej oceniane wiadomości pojawiają się na stronie głównej.

System system agregacji wiadomości PR pozwala także na ich dystrybucję za pomocą poczty elektronicznej oraz agregowanie w wewnętrznej teczce. Każdy użytkownik Pr.prg.pl może też budować własną listę ulubionych wiadomości i odnośników.

Wszystkie znajdujące się w katalogach informacje są podzielone na kategorie, można je również przeglądać pod kątem ich popularności, oceny, daty dodania lub alfabetycznie.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

CRM online od Microsoftu