Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Proces zamawiania posiłków w biurach zautomatyzowany

23-10-2018, 21:39

Zarówno statystyki, jak i codzienne obserwacje dowodzą, że coraz bardziej interesujemy się tym, co trafia na nasz talerz. Widać to po liczbie powstających punktów gastronomicznych czy narzędzi, które automatyzują zamawianie posiłków. Omówmy te drugie na przykładzie jednej z dedykowanych firmom i restauratorom aplikacji.

Dobrze wiemy, że szybciej i łatwiej zamawia się posiłek dla jednej rodziny niż wszystkich pracowników organizacji. Każdy ma swoje preferencje, nawyki żywieniowe lub ograniczenia wynikające chociażby z chorób.

Czy istnieją narzędzia, które pozwoliłyby zautomatyzować, a jednocześnie zindywidualizować catering firmowy? Tak. Powstała aplikacja skierowana do obu stron zainteresowanych cateringiem dla biznesu – zarówno konsumentów, jak i restauratorów. Użytkownik aplikacji – np. pracownik dużej firmy czy uczeń – sam decyduje, co chce jeść w ramach grupowego cateringu. Zamówienie może zostać wysłane o każdej porze dnia, bez konieczności dzwonienia czy formułowania wiadomości tekstowej. Spersonalizowane, automatyczne filtry pozwalają dotrzeć do dostępnych dań, a także wybrać je na podstawie opisów i zdjęć. To jak przeglądanie menu, tyle że w telefonie lub na smartfonie. Podobnie odwołanie zamówienia nie wiąże się z żadną trudnością.

Postawmy się teraz w roli restauratora, który żyje z dostarczania cateringu. W tradycyjnym modelu wiąże się to z wieloma potencjalnymi zagrożeniami dla efektywności funkcjonowania i płynności finansowej. Automatyzacja i personalizacja zamówień staje się w tej sytuacji sporym ułatwieniem i przynosi korzyści na wielu polach. Uporządkowane dane znajdują się od tej pory w systemie, takiej aplikacji, jak opisywana eLunch.pl. Nie musisz odbierać rezerwacji osobiście, nie tracisz czasu na formalności. Skupiasz się na tym, co robisz najlepiej – gotowaniu posiłków, w których liczy się włożenie całego serca. Negocjowanie stawek z klientami czy przedstawianie menu to kwestia wykorzystania poszczególnych funkcji aplikacji. Do tego dochodzą oceny od klientów stanowiące podpowiedź, które dania są dobre, a które wymagają jeszcze udoskonalenia.

Źródło: eLunch.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING