Od 10 do 14 października Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl odwiedziło 99,6 tys. kandydatów. Oprócz możliwości zapoznania się z ofertami pracy internauci mogli wziąć udział w interaktywnych seminariach z zakresu rozwoju zawodowego.
reklama
Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl to specjalnie przygotowana platforma internetowa w technologii 3D, dzięki której kandydaci bez potrzeby wychodzenia z domu i w piżamach mogli przeglądać setki ofert pracy oraz rozmawiać na czatach z pracodawcami. Każdy z odwiedzających mógł rozwiązać test kompetencyjny w celu znalezienia pracodawcy pasującego do jego kompetencji i oczekiwań.
Pracodawcy mieli możliwość nie tylko prezentacji ofert pracy, ale przede wszystkim nawiązania bezpośredniego kontaktu z poszukującymi pracy za pomocą chat-roomów oraz szkoleń realizowanych w czasie rzeczywistym.
Liczba użytkowników względem poprzedniej edycji była nieco większa. Podczas II Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl stronę odwiedziło ponad 80 tys. internautów. W jesiennej edycji było ich o 19,6 tys. więcej.
- To już trzecia edycja Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny udało nam się zainteresować tak dużą liczbę kandydatów oraz zaprezentować innowacyjny sposób poszukiwania pracy i nawiązywania kontaktów z pracodawcami. Wielu kandydatów po raz pierwszy spotkało się z tego rodzaju platformą i bardzo chwaliło sobie jej funkcjonalność - mówi Małgorzata Majewska z Monsterpolska.pl.
Wśród pracodawców na tegorocznych targach znaleźli się Accenture, Bank BPH, Capgemini, Corning Cable Systems, Decathlon, EURES, Grafton, Hays, Infolor Polska, Infosys BPO, KPMG, mamstartup.pl, MDDP, Motorola, Netia, Play, PwC, Ri Consultancy, Samsung, Motorola, SII, TP S.A.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|