Tylko 10 na 39 polskich banków umożliwia dostęp do konta bankowego i innych produktów bankowych z poziomu aplikacji zainstalowanej na telefonie komórkowym - wynika z danych jestem.mobi. Pokrycie dla większości systemów operacyjnych zapewniają tylko 3 z tych 10.
reklama
Zestawienie nie uwzględnia aplikacji mobilnych banku PKO BP i Inteligo. Aplikacje te nie realizują funkcji oferowanych przez aplikacje pozostałych banków - z ich poziomu można korzystać jedynie z tzw. tokena, który służy do generowania haseł logowania i kodów jednorazowych do potwierdzania transakcji.
Inteligo dodatkowo przekierowuje na serwis mobilny Inteligo, zoptymalizowany pod iPhone'a. W zestawieniu nie znalazł się też bank BPH, który aplikację mobilną posiada, ale tylko dla TFI (aplikacja umożliwia sprawdzanie aktualnych oraz historycznych wyników funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez BPH TFI).
Zestawienie dostępności aplikacji bankowości mobilnej jest aktualne na ostatni dzień lutego 2012 roku.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|