Sprzedając soczewki przez internet w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, zdobyli popularność, teraz więc wkraczają na rynek niemiecki.
reklama
Niemcy są pierwszym krajem Europy Zachodniej, w jakim pojawią się Szkla.com. Nowy sklep dostępny będzie pod adresem Optirasch.de. Oferta dla niemieckiego sklepu została już opracowana i będzie niemal identyczna, jak w Polsce. Aktualnie trwają końcowe prace związane z technicznymi aspektami działania serwisu, które zostaną zakończone w ciągu najbliższych kilku tygodni.
– Rynek niemiecki z pewnością będzie stanowił dla nas duże wyzwanie. Wierzymy jednak, że dzięki naszym dotychczasowym doświadczeniom i gruntownej analizie tamtejszego rynku uda nam się na nim skutecznie zaistnieć – wyjaśnia Mateusz Matula, prezes Szkla.com S.A.
Jak podkreśla Matula, w porównaniu z innymi krajami, w których obecne są Szkla.com, Niemcy to zupełnie inna perspektywa. Z jednej strony oferują dużo możliwości, gdyż soczewki nosi tam znacznie więcej osób niż w Polsce, z drugiej – jest to duże wyzwanie z uwagi na wysoką konkurencję w branży.
- Jeżeli dane z Niemiec okażą się satysfakcjonujące, to na pewno będziemy próbować również w innych krajach. Niemniej jednak stabilność jest dla nas najważniejsza. Nie zaczynamy nowych inwestycji, jeśli wszystkie dotychczasowe nie działają prawidłowo – zaznacza Matula.
Szkla.com obecne są również na rynkach czeskim, słowackim i węgierskim, a od niedawna funkcjonują także na Litwie. Również ta inwestycja zaowocowała sukcesem. Obecnie jesteśmy numerem 1. w sprzedaży soczewek kontaktowych na Litwie – chwali się Tomek Serafin, kierownik marketingu Szkla.com S.A. Mimo że rynek ten jest znacznie mniejszy niż w Polsce (Litwę zamieszkują 3 mln mieszkańców), w tym momencie średnia liczba zamówień na mieszkańca jest podobna do tej w Polsce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|